Vad gör er förbannade bakom ratten?

Kolm
3 juli 2008 ·

-Kotten- skrev:
Irriterar mig på alla som slavist håller hastigheten och helst 10 under. Moppar hatar jag med
Cycklister som far ut på övergångställen . fotgängare. Folk som ligger och slickar mittlinjen.
Bönder som är ute på 90vägar med stora skördare. Folk som inte kan högeregel. folk som när dom kör om, kör i 10 över gränsen. folk som börjar köra om fast jag började köra om först.
Bilar som kör om en bil i taget fast det är 50 bilar framför.
Fartkameror, Fartgupp.

Ja det blir endel man kan irritera sig på

Tror det summerar allt smile

T5Black
3 juli 2008 · 451 Inlägg

är less på gamlingar och såna som ligger en meter bakom!!!

evil-one
3 juli 2008 · 350 Inlägg

lastbilar som försöker köra om andra lastbilar vilket ofta kan ta mellan 2-10 min innan dom e förbi varandra tongue   då får man ju vänta en stund.. Doh

Morrgan
3 juli 2008 · 94 Inlägg

En sak många verkar glömma är den mänskliga faktorn.. INGEN är felfri.. Men det finns ju trots allt en hel del folk som medvetet gör idiotsaker, dom tror att dom kan så mycket bättre osv. än alla andra..
Men jag stör mig på detta:
1. poliser som ligger bakom en o typ inväntar ett "misstag" från mig för att sedan kunna stanna mig. Detta händer bara när man kör en bil som sticker ut ur mängeden, dvs, antingen stylad eller ovanlig osv. Ni där ute vet vad jag menar..

2. Folk som inte fattar att man inte kan ligga ända in i bakspoilern på bilen framför... Man har ju en viss reaktionstid o denna kan variera en del, man hinner kanske inte ens bromsa innan man kör in i framförvarande bil..

evil-one
3 juli 2008 · 350 Inlägg

Morrgan skrev:
En sak många verkar glömma är den mänskliga faktorn.. INGEN är felfri.. Men det finns ju trots allt en hel del folk som medvetet gör idiotsaker, dom tror att dom kan så mycket bättre osv. än alla andra..
Men jag stör mig på detta:
1. poliser som ligger bakom en o typ inväntar ett "misstag" från mig för att sedan kunna stanna mig. Detta händer bara när man kör en bil som sticker ut ur mängeden, dvs, antingen stylad eller ovanlig osv. Ni där ute vet vad jag menar..

2. Folk som inte fattar att man inte kan ligga ända in i bakspoilern på bilen framför... Man har ju en viss reaktionstid o denna kan variera en del, man hinner kanske inte ens bromsa innan man kör in i framförvarande bil..

hände mej idag faktist  såg en snutbil på långt håll sa till tösen brevid snart ligger dom bakom en , japp självklart , d va 50 väg o jag höll hastighetetn ändå låg dom max 1 meter ifrån kändes lite otrevligt

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang