Vad gör er förbannade bakom ratten?

Reichte86
11 oktober 2007 · 509 Inlägg

Läste i Metro idag om en bil som skulle köra in i en rondell, då kom den en bil och råkade köra på denne bakifrån! Mannen i den första bilen går ut och ta fram en pistol säker "Fuck you" och avlossar två skott i förarens huvud och han dör omedelbart, och sedan skjuter han hans medpassagerare i benet och går därifrån!

Detta hände i Göteborg!

Så vad stör er och vad blir ni förbannade på bakom ratten?

ESTRANDBERG88 Hojmek
11 oktober 2007 · 748 Inlägg

Är det sant? yikes å herregud

gamlingen
11 oktober 2007 · 5 198 Inlägg

Tro inte på allt du läser... allt för att sälja... ja  just.. den är ju gratis.... ÄN är inte den siste idioten född som kör bil...

CarCass CarCass
11 oktober 2007 · 627 Inlägg

allvar?

Join the Evolution
beta
11 oktober 2007 · 804 Inlägg

Jag stör mig på alla som inte kan högerreglen, vilket är sjukt många. Sen alla som inte lär sig att använda påfarterna till motorvägarna för att få upp farten, fan livsfarligt att hamna bakom gamla kärringar och gubbar som inte drar upp bilen i mer än 50-70km/h på påfarterna!

Marcus_89 Biltokig elektriker
11 oktober 2007 · 3 352 Inlägg

Stör mig på folk som inte kan högerregeln och inte kan blinka, särskilt i rondeller.

joel_h Väghyvel
11 oktober 2007 · 252 Inlägg

på folk som inte kan köra i rondeller riktigt..

Senast redigerat av joel_h (11 oktober 2007)

skallman
11 oktober 2007 · 91 Inlägg

Stör mig på taxisnubbarna i stockholm, dom kör fan precis hur dom vill o skiter i allt.

Tengu1969
11 oktober 2007 · 1 396 Inlägg

gamlingen skrev:
Tro inte på allt du läser... allt för att sälja... ja  just.. den är ju gratis.... ÄN är inte den siste idioten född som kör bil...

Jo det hände! Men han följde efter dom till en parkeringsplats där dom båda gick ut och så sköt han honom till döds med två skott i huvudet.

Motorer till salu, se www.garaget.org/NiclasT
-Kotten- www.drcljusdal.se
11 oktober 2007 · 679 Inlägg

Irriterar mig på alla som slavist håller hastigheten och helst 10 under. Moppar hatar jag med
Cycklister som far ut på övergångställen . fotgängare. Folk som ligger och slickar mittlinjen.
Bönder som är ute på 90vägar med stora skördare. Folk som inte kan högeregel. folk som när dom kör om, kör i 10 över gränsen. folk som börjar köra om fast jag började köra om först.
Bilar som kör om en bil i taget fast det är 50 bilar framför.
Fartkameror, Fartgupp.

Ja det blir endel man kan irritera sig på

hellre parkinsson's och spilla ut halva groggen, än alzheimers och glömma vart man ställde den!
ChainsOfMisery En gång Volvo, alltid Volvo
11 oktober 2007 · 165 Inlägg

På kärringar (Ja bara de som jag har fått tvärnita för har varit kärringar) som bara tittar rakt fram när de kör.

CC72
11 oktober 2007 · 1 661 Inlägg

Blinkers + påfarter på motorvägen!

Blinkers kan jag ju förstå iofs, dom vill ju inte nöta på sina små söta lampor tongue

KG
11 oktober 2007 · 385 Inlägg

KottenV70r skrev:
Irriterar mig på alla som slavist håller hastigheten och helst 10 under. Moppar hatar jag med
Cycklister som far ut på övergångställen . fotgängare. Folk som ligger och slickar mittlinjen.
Bönder som är ute på 90vägar med stora skördare. Folk som inte kan högeregel. folk som när dom kör om, kör i 10 över gränsen. folk som börjar köra om fast jag började köra om först.
Bilar som kör om en bil i taget fast det är 50 bilar framför.
Fartkameror, Fartgupp.

Ja det blir endel man kan irritera sig på

EXAKT vad jag också stör mig på! tongue Kan dock tillägga saltade vägar och 30-vägar...

TheDeadDorkster Dieselgypsy
11 oktober 2007 · 538 Inlägg

1)Folk som hindrar mig i trafiken, genom att köra långsammt
2)Folk som hindrar mig när jag jobbar, genom att parkera dåligt och blockera allt.
3)Folk som kör lika fort i vänster som höger fil.
4)Dom som stannar i vänsterfilen hela tiden.

Ta gärna en titt på en av mina bilar och kommentera ifall du gillar någon av bilderna
Reichte86
11 oktober 2007 · 509 Inlägg

Ja det är sant! läs metro! Stör mig på lastbilar som ska köra om på motorvägen! de tjänar lixom knappt ingen tid på det och det tar sån jävla tid!

John87 Stolt Volvoägare
11 oktober 2007 · 4 913 Inlägg

Nåt jag irriterar mig nåt så frukansvärt på är när folk inte använder blinkers. Varför finns dom på bilen egentligen? Jävla pissenissar som inte känner till uttrycket "andra människor".

En annan sak som är jäkligt dåligt är alla dessa tanter och gubbar med 0 i syn och reflexer som döda getter. När man fyller ett visst antal år borde man få göra om alla tester med trafikregler och fan och hans moster. En hälsokontroll vore bra också när man ändå är igång.

Folk som inte håller avstånd är också ett orosmoment. Hur svårt är det? Jag är riktigt sugen på att nita bara för att få hans bil i min röv så han fattar. Inte får jag skit för det iaf, han låg för nära.

Kommer säkert på fler saker men nu blev jag så irriterad så jag låter bli att ta det nu smile

Pojkar kör turbo. Män kör V8.
baca Os Difuntos
11 oktober 2007 · 1 822 Inlägg
Guns dont kill people, Chuck Norris kills people.
_guRRa_
11 oktober 2007 · 29 Inlägg

Högerregeln och blinkers, speciellt vid rondeller, fan va folk är dåliga på att blinka, speciellt vid vänstersväng i rondell, inte ofta man ser nån gör det....

Reichte86
11 oktober 2007 · 509 Inlägg

stör mig även på folk som kör 85 på 90 väg!

Sandriss86
11 oktober 2007 · 10 Inlägg

På folk som ligger i snigelfart i omkörningsfilen mad

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang