han i affären snacka om att sensorn va "själv jordande" testat att köra båda jordad och inte jordad. när den var jordad flippa mätarn ur total och gjorde inte sin öppnings ceremoni utan låg på uppskattningsvis 180-190 % då mätarn bara går till 150. sen när jag körde ojordad sensor så startade den upp som vanligt men sen hände ingenting =/ slut på ideer nu. testade att dra en ny provisorisk kabel idag som ger signalen till mätarhuset men hjälpte inte det heller