2671
Sök

vallåkra:P

50 Inlägg
4 juli 2008
Trådstartare
Jag undrar om det finns någon camping nära vallåkraträffen i höst, första gången jag ska ner i år. sa jag undrar lite.. Ni som vart där förut kan ju komma med lite förslag:D

volvo 740!

Glasmästare men just nu tyvärr helt sjukskriven
236 Inlägg
4 juli 2008
Jo det finns det enklast är det att kolla upp vallåkraträffens egna sida
http://www.vallakratraffen.com/hotellcamping.html
Senast redigerat av rickard10735 (4 juli 2008)

16 197 Inlägg
4 juli 2008
åk inte till vallåkra.. 2 STORA fel me den "träffen"... bara en massa bönder å volvo.

"Testar man inte så får man aldrig veta"

Yellow bug!
1 640 Inlägg
4 juli 2008
evilaudio skrev:
åk inte till vallåkra.. 2 STORA fel me den "träffen"... bara en massa bönder å volvo.

Kolla vad trådskaparen kör.

Förövrigt ett onödigt inlägg skulle jag vilja påstå.

Och "träff"? Du har inte tänkt på att Vallåkra är en av sommarens största träffar?

---

Vad ska du med camping till, sov i bilen, i kön. Så kommer du in tidigt och får en bra plats (..om du ska ställa ut)
Senast redigerat av Edil_ (4 juli 2008)

Ännu vet ingen hur gammal en Volkswagen kan bli! :)

Muttley
5 juli 2008
evilaudio skrev:

och här har vi en 08 som aldrig varit på vallåkra då ja smile. nepp finns inga bönder där för där är inga traktorer som valmet och sådant smile. och konstigt de är volvo ??? de är ju volvoträff från början men de finns lia många bilar av alla märken nu för tiden, men du kanske var där när de började ?

ja de finns en camping för folket som ska in där.

(none)
1 725 Inlägg
5 juli 2008
Vallåkra är en trevlig tillställning..Massa volvos och andra bilar med smile I bee there!

--Lev i går som det vore i morgon--

4 299 Inlägg
5 juli 2008
Tycker inte vallåkra verkar så dumt, har aldrig vart där. Skadar väl inte om de råkar va lite mer volvos än andra märken, de e ju inte 100% volvo iaf wink

Ang övernattning så har jag ingen aning. Jag har släktingar i närheten nämligen.

16 197 Inlägg
5 juli 2008
tkd_rille skrev:
evilaudio skrev:

och här har vi en 08 som aldrig varit på vallåkra då ja smile. nepp finns inga bönder där för där är inga traktorer som valmet och sådant smile. och konstigt de är volvo ??? de är ju volvoträff från början men de finns lia många bilar av alla märken nu för tiden, men du kanske var där när de började ?

har varit där 2 ggr å ALDRIG mer igen om ja nu inte får massa betalt för de.

deras bedömmingar av bilar e ju skrattretande..

samt att ja vet att de va typ bara volvo när vallåkra började men ja va där -06..
Senast redigerat av evilaudio (5 juli 2008)

"Testar man inte så får man aldrig veta"

Muttley
5 juli 2008
evilaudio skrev:
tkd_rille skrev:
evilaudio skrev:

har varit där 2 ggr å ALDRIG mer igen om ja nu inte får massa betalt för de.

deras bedömmingar av bilar e ju skrattretande..

samt att ja vet att de va typ bara volvo när vallåkra började men ja va där -06..

jag var med där 06, men du verkar ju inte ha gått genom hela området isåfall, för de finns inte typ bara volvo. gillar man inte volvo behöver man inte gå där heller smile du slipper det. men de är fatktiskt riktigt fint byggda de volvosarna.

sen ska man inte bry sig om bedömningarna.

Sök