3914
Sök

Lysande positionsljus problem 940 :(

241 Inlägg
5 juli 2008
Trådstartare
#1
Jag hade tänkt att koppla så att sidoblinkersena lyser, så letade jag åt kabeln uppe vid fjäderbenet vid nån koppling där och hitta rätt, drog en kabel från positionsljusets + kabel till den, men så när jag sätter ihop allt så smäller säkringen ? Nån som vet vad man gjort för galet?

Tacksam för svar roll


Volvoskadad
6 017 Inlägg
5 juli 2008
#2
du är helt säker på att du hittade rätt kabel och kopplade perkeringsljusets plus till lampans minus?

Jonas

241 Inlägg
5 juli 2008
Trådstartare
#3
Inte 100% men till 25 iaf ;D haha
jag tog en mulitmeter och sumrade och hittade så jag tyckte att det borde ju vara rätt? Men kanske inte. nån som vet hur man annars drar kabeln för lättaste?



Sök