Inför: Garaget-träff Alingsås 5/7-08

Firejennifer
4 juli 2008 ·

Hehe! smile Hoppas verkligen att beställningen av mitt fina väder inte kommer försent yikes känns dock som att det kom för tidigt sad ses imon!

jaymz Vorsprung durch Technik
4 juli 2008 · 62 Inlägg

får se om man dyker upp....har blivit av med oljetrycket på lille nissen så det ska skruvas ikväll....sad

Audi A4 1.8 T "Black Edition" (1998)
Nillan
4 juli 2008 · 17 Inlägg

ja kommer nog, måste dock köra sambon till jobbet vid 17 tiden på grund av ett förbannat rådjur så han e bil-lös! å dessutom e ja anmäld å tror ja ska köra på säve så...efter 18 tiden kan nog jag komma loss!

Berg Berg
5 juli 2008 · 424 Inlägg

vad är det sagt, för plats och dags egentligen? om man säger så att man kommer när ni lekt klart vid stranden med badandet och grillandet typ^^ tonguelol

Saab 9-3 "Viggen" "Second Edition" (1999)
Saab 9-3 Aero Griffin XWD "fresh as fuck" (2012)
båge montör och hobby mekaniker
5 juli 2008 · 2 672 Inlägg

MGmannen skrev:
vad är det sagt, för plats och dags egentligen? om man säger så att man kommer när ni lekt klart vid stranden med badandet och grillandet typ^^ tonguelol

tror det är många som inte kommer grilla å bada också smile så kom ngn gång efter 16 tiden smile plats är playan i alingsås, tiden som sagt efter 16 tiden! vägbeskrivning kan fixas för dom som vill ha det smile

Senast redigerat av båge (5 juli 2008)

Jonas Båge
mk1.se gtiklubben.nu
Live the life you love, RIDE ON.
Volkswagen Caddy 1,8 16v mk1 "Lilla Blå" (1990)
Volkswagen Golf GTD "Smokey Joe" (1990)
Firejennifer
5 juli 2008 ·

Nillan: vad kul!! smile Är inte du kompis med min syster Jessika, eller är jag helt ute och cyklar? ses ikväll!

Firejennifer
5 juli 2008 ·

Hehe, glöm inte att ni ska hit ikväll.

Vore tråkigt om det inte kom någon menar jag big_smile Fast jag VET att det kommer folk. Vädret som jag beställt är ju här i tid också, strålande solsken ute! big_smile

Haniball_s
5 juli 2008 · 455 Inlägg

dyker nog upp runt 17 tiden

>syns man inte finns man inte<
Nillan
5 juli 2008 · 17 Inlägg

Firejennifer skrev:
Nillan: vad kul!! smile Är inte du kompis med min syster Jessika, eller är jag helt ute och cyklar? ses ikväll!

Jajjamensan de e ja allt! BLev dock inget kört för mig på säve i dag, bara som åskådare då ja suttit på akuten i borås hella natten. va hemma halv 5 i morse å då kändes de inte så lockande att stiga upp kl 07,00mför att åka ner till säve...sånt som händer!

KaptenL
5 juli 2008 · 116 Inlägg

Jag trillar nog in under kvällen!

[GBG Crawlers]
Eindpeng SAAB-junkie
5 juli 2008 · 32 Inlägg

Jag kommer nog senare på kvällen. Mer SAAB!

TCG I didn't spank you. I high fived your ass!
5 juli 2008 · 963 Inlägg

Nillan skrev:

Firejennifer skrev:
Nillan: vad kul!! smile Är inte du kompis med min syster Jessika, eller är jag helt ute och cyklar? ses ikväll!

Jajjamensan de e ja allt! BLev dock inget kört för mig på säve i dag, bara som åskådare då ja suttit på akuten i borås hella natten. va hemma halv 5 i morse å då kändes de inte så lockande att stiga upp kl 07,00mför att åka ner till säve...sånt som händer!

Akuten? Låter illa... vad har hänt?


Missade tyvärr träffen, en ABS sensor la ner på Säve... tappade lite sugen då... Hade gått 60liter 98oktan idag också. Jaja, kommer väl fler tillfällen. Hoppas det kommer bilder snart!

Nillan
5 juli 2008 · 17 Inlägg

TCG skrev:

Nillan skrev:

Firejennifer skrev:
Nillan: vad kul!! smile Är inte du kompis med min syster Jessika, eller är jag helt ute och cyklar? ses ikväll!

Jajjamensan de e ja allt! BLev dock inget kört för mig på säve i dag, bara som åskådare då ja suttit på akuten i borås hella natten. va hemma halv 5 i morse å då kändes de inte så lockande att stiga upp kl 07,00mför att åka ner till säve...sånt som händer!

Akuten? Låter illa... vad har hänt?


Missade tyvärr träffen, en ABS sensor la ner på Säve... tappade lite sugen då... Hade gått 60liter 98oktan idag också. Jaja, kommer väl fler tillfällen. Hoppas det kommer bilder snart!

Morfar har blivit lite sjuker å som de snälla barnbarnet man är så ställer man ju upp tongue

ante323
5 juli 2008 · 66 Inlägg

de va inte mö folk

ante va namnet 26 år jobbar som mekaniker,
Volkswagen passat 1,8t "TMR RACING" (2003)
Haniball_s
6 juli 2008 · 455 Inlägg

ante323 skrev:
de va inte mö folk

nä det va det inte!!!! riktigt tråkigt!

>syns man inte finns man inte<
Firejennifer
6 juli 2008 ·

Update om gårdagen:

Tyvärr kom det absolut inte så många som sagt att de skulle komma. Var ett trettiotal bilar som stannade och grillade och tjötade, och kanske 5 stycken som måste tyckt det varit oerhört kul att köra fram och tillbaka på rakan på Playan (såg nog samma bil köra där 5ggr fram och tillbaka, haha).

Hade himla kul med er som stannade i varje fall smile Hade dock gärna sett lite mer folk där, med tanke på hur många de vart som 'anmält sig'. Synd att Säve, Japmeet och Västeråsträffen infalde just på denna lördag. Eller så vart det synd att denna träff infalde på den lördagen... Jag vet inte riktigt wink Var ju även race i Bäckebol som en del drog på. När jag kom på att jag också ville dit vart det ju redan försent, haha. Jaja.

Tack till er som kom i varje fall, det var himla trevligt big_smile

Kommer upp en blogg om träffen under dagen. smile

TCG I didn't spank you. I high fived your ass!
6 juli 2008 · 963 Inlägg

Firejennifer skrev:
Update om gårdagen:

Tyvärr kom det absolut inte så många som sagt att de skulle komma. Var ett trettiotal bilar som stannade och grillade och tjötade, och kanske 5 stycken som måste tyckt det varit oerhört kul att köra fram och tillbaka på rakan på Playan (såg nog samma bil köra där 5ggr fram och tillbaka, haha).

Hade himla kul med er som stannade i varje fall smile Hade dock gärna sett lite mer folk där, med tanke på hur många de vart som 'anmält sig'. Synd att Säve, Japmeet och Västeråsträffen infalde just på denna lördag. Eller så vart det synd att denna träff infalde på den lördagen... Jag vet inte riktigt wink Var ju även race i Bäckebol som en del drog på. När jag kom på att jag också ville dit vart det ju redan försent, haha. Jaja.

Tack till er som kom i varje fall, det var himla trevligt big_smile

Kommer upp en blogg om träffen under dagen. smile

30bilar är väl inte så illa? Det kan ju bli riktigt kul även med färre än det, handlar om inställning. Tror dessutom inte du kan ha tråkigt Jennifer, det ligger inte i din natur tongue

båge montör och hobby mekaniker
6 juli 2008 · 2 672 Inlägg

det vart riktigt trevligt under kvällen! med grillmys å lite musik! å tillåme polisen vart trevliga mot oss smile kommer lägga upp lite bilder jag tog under kvällen i denna tråden lite senare under dagen så jag redigerat lite å sånt! vad tycker ni? kanske annordna en räff med lite grillning å sånt en gång i månaden? kan det finnas ngt intresse av det?

Jonas Båge
mk1.se gtiklubben.nu
Live the life you love, RIDE ON.
Volkswagen Caddy 1,8 16v mk1 "Lilla Blå" (1990)
Volkswagen Golf GTD "Smokey Joe" (1990)
WeDo
6 juli 2008 · 3 390 Inlägg

Eftersom träffen varit så är denna tråden inte aktuell längre.. Skapa en Eftersnack-tråd om ni vill diskutera vidare.

Låser här

MVH
Mod

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang