6122
Sök

dump problem volvo t6

PULVERLACKERAR
605 Inlägg
6 juli 2008
Trådstartare
förlåt men det är en dryg dumpfråga som vanligt...
har köpt en Hybrid dump men det dumpar typ inte ett skit...
Vad kan man göra för att den ska dumpa mer?
Kan det bero på att man har automat?
Min s70 dumpar som fan med orginal dumpen och det är en automat det med...

Vill du snygga till under bilen? Lacka bakaxel eller länkarm?Prata med mig, älskar att lack

Det som inte dödar gör ont
2 668 Inlägg
6 juli 2008
kanske är för hårt spänd så den inte orrkar öppna

2slow

PULVERLACKERAR
605 Inlägg
6 juli 2008
Trådstartare
har skruvat ner den till max på dumpar den skit lite...skruvar jag upp den så blir det lite mer men inte så mycket som dom visar på filmen...

Vill du snygga till under bilen? Lacka bakaxel eller länkarm?Prata med mig, älskar att lack

2 668 Inlägg
6 juli 2008
laddar den som den ska då? dumpen står inte öppen heller?

2slow

PULVERLACKERAR
605 Inlägg
6 juli 2008
Trådstartare
vet inte..har nyss köpt bilen och har ej fixat någon mätare....nej, den är ej öppen...

2 668 Inlägg
6 juli 2008
hmmm då har jag ingen anning om varför den inte dumpar som du vill

2slow

607 Inlägg
6 juli 2008
Är det tillräckligt högt laddtryck för att få något pys då? Den laddar väl inte så jäkla mycket med dubbla turbos?

Where´s the any key?
"Ford Motorsport Club Sweden"

PULVERLACKERAR
605 Inlägg
6 juli 2008
Trådstartare
kan det vara för att den laddar dåligt..tänkte på som att det finns två turbos..dom är ju skit små...passar ju på en moped=)

PULVERLACKERAR
605 Inlägg
6 juli 2008
Trådstartare
någon han före=)

Forummoderator
10 576 Inlägg
6 juli 2008
hur har du gjort med originaldumparna?

-=[Performance by Torpis]=-
Elbil på riktigt - mina minnesanteckningar
-=Lite roligt att de som absolut inte har tid att pausa för att ladda sin elbil har tid att vara online på Garaget 24/7=-

PULVERLACKERAR
605 Inlägg
6 juli 2008
Trådstartare
det satt en orginal dump på ic röret..tog bort den och satt dit den nya...är det fel?
dom brukar ju sitta på turbon men jag fick höra att den satt på ic röret och där hittade jag den

Forummoderator
10 576 Inlägg
6 juli 2008
Det är säkert rätt i så fall.

-=[Performance by Torpis]=-
Elbil på riktigt - mina minnesanteckningar
-=Lite roligt att de som absolut inte har tid att pausa för att ladda sin elbil har tid att vara online på Garaget 24/7=-

Sök