1994
Sök

Bakvinge Till BMW E30 Touring. Hittar ingen någonstans ? Hjälp!

59 Inlägg
7 juli 2008
Trådstartare
Jag tycker att man har letat precis överallt men utan vinst hmm Är det någon som vet skriv gärna vem som har sådana Eller om det passar från någon annan bil eller dylikt. Har dock en original  vinge men tycker den är lite för liten, vill ha någon mer sportigare vinge! Tack På Förhand smile

Kungen i Lerbäckshult
718 Inlägg
7 juli 2008
Har för mig att på touringklubben.se va där en kille som tillverkade vingar till dom, eller om d va te e34!
iaf så finns inte touringklubben längre..
Men hittar du någon så kan du ju PM:a mig för jag e oxå sugen på nåt lite större..

59 Inlägg
7 juli 2008
Trådstartare
Ahh håller på o kolla vidare ! smile

dieselknackare skrev:
Har för mig att på touringklubben.se va där en kille som tillverkade vingar till dom, eller om d va te e34!
Men hittar du någon så kan du ju PM:a mig för jag e oxå sugen på nåt lite större..

Kungen i Lerbäckshult
718 Inlägg
7 juli 2008
Niklas_N skrev:

dieselknackare skrev:

Annars får man väl tillverka nåt själv av glasfiber.

59 Inlägg
7 juli 2008
Trådstartare
dieselknackare skrev:
Niklas_N skrev:

dieselknackare skrev:

Annars får man väl tillverka nåt själv av glasfiber.

Ahh det får nog nästan bli så om ingen har någon annant att komma te förslag !

Sök