Farsan har köpt en Caddie och vill att vi installerar lite stereo i den, vilket jag förstår då Stereo-8an är rätt skrapig.
Upplägget är att inget ska synas och det kan jag nog klara av, Men jag vet inte vilken form av baslåda jag ska underhålla honom med, Bandpass, sluten låda, osv.
Bilen är ju en plåtlåda hel och hållen, men caben går ju ner i bagaget så det är ju ändå inte tätt av plåt och med det kan tänkas komma igenom en del ljud.
Handlar inte om några mängder högtalare då gubben är född på 50-talet, utan en 10a eller 12a blir det.
Karln är snickare bland annat, så att knacka ihop en bra låda blir inga problem.
ja skitsamma, till frågan, vad ska jag stoppa i för sorts låda?
Hon sa: Det är ju bara en bil.
Jag sa: Du är bara en brud.
1 st Lanzar DC-12 köpes.