Tjenare. har en volvo s80 med telefon i och jag får den inte att funka. kommer in på menyer och så men kan inte ringa. nån som vet vad det kan vara som strular?? har provat med både halebop och telia 2G
Antar att du har likadan telefon som mig i bilen. Går det inte att ringa till den heller? Har du telefon i mittenfacket också? Kollat så att den ligger rätt? Mvh
Ja har kollat att telefon sitter fast och när jag ringer till den så säger rösten : "det nummer du önskar nå är för tillfället stangt för inkommande samtal" är det fel på själva telefon då?
Ja har kollat att telefon sitter fast och när jag ringer till den så säger rösten : "det nummer du önskar nå är för tillfället stangt för inkommande samtal" är det fel på själva telefon då?