Bilreklam! www.svenskbilreklam.se

barta
6 augusti 2007 · 56 Inlägg

Är det någon här som har bilreklam i från http://www.svenskbilreklam.se ? eller någon annan stans. Har själv varit anmäld på svenskbilreklam ett ganska bra tag nu och inget har hänt. Är precis som om man inte fanns smile

Undrar bara om det är någon som vet något om dessa bilreklamer?!?

Tack på förhand

Anders

Senast redigerat av barta (6 augusti 2007)

--No Real Power Just Turbo Shit--
TurboPerformanceClub
NordicR
Izual
6 augusti 2007 · 4 571 Inlägg

Låter ju som en bra ide iaf men aldrig hört någon som har det..

MilleN
6 augusti 2007 · 9 108 Inlägg

Morsan körde runt med det ett tag, fick 700 spänn för ett gäng ganska stora (och fula) dekaler men sedan hände inget mer smile

Izual
6 augusti 2007 · 4 571 Inlägg

Försökte läsa mig till det på sidan men hittade det inte. 

Får man bara random dekaler och måste ha just dem dekalerna man erbjuds eller får man välja?

Vore ju lite surt att bli påtvingad 2 stora feta WC-anka dekaler

barta
6 augusti 2007 · 56 Inlägg

Så som jag har fattat det så får du erbjudande av dom om ett abonemang på 24mån om ett par dekaler, t.ex. från kanske tre företag eller bara ett.
Man kan väl tacka nej men det är nog inte så poppis om man gör det. Man lär nog inte få något nytt erbjudande på ett tag

--No Real Power Just Turbo Shit--
TurboPerformanceClub
NordicR
ascona-tic
6 augusti 2007 · 1 496 Inlägg

Du kan ju bara gå upp till Vd n och fråga om du kan få två FETA HALDEX dekaler att sätta på din bil. Sen är det bara att döpa om lönen till reklambidrag:Dbig_smilebig_smile

Opel Ampera (2012)
Opel Ascona B "CIH Trionic turbo E85" (1977)
Smajly
6 augusti 2007 · 3 059 Inlägg

Läs på sidan.. Står att man går igenom med dom hur och var reklam kan tänkas sättas och sen tjänar man därefter.. vill du bara en liten dekal i bakrutan tjänar du inte möd.. miltal mm.mm spelar också en viss roll.
Det är ju bara o läsa..

barta
7 augusti 2007 · 56 Inlägg

Jag vet vad det som står på sidan! Jag undrar bara om det är någon som har reklam därifrån eller någon annan stans ifrån?!?

--No Real Power Just Turbo Shit--
TurboPerformanceClub
NordicR
barta
28 augusti 2007 · 56 Inlägg

Är det ingen som har reklam ifrån något företag på sin bil?!?

--No Real Power Just Turbo Shit--
TurboPerformanceClub
NordicR
MilleN
28 augusti 2007 · 9 108 Inlägg

Morsan hade det som sagt, varför är det så viktigt att veta om någon har det?

barta
28 augusti 2007 · 56 Inlägg

Man får ju aldrig några erbjudande om reklam. Så jag undrar lite hur länge andra har fått vänta efter det att man har anmält sig.

--No Real Power Just Turbo Shit--
TurboPerformanceClub
NordicR
MilleN
28 augusti 2007 · 9 108 Inlägg

Det är olika, vänta och se, morsan fick ganska direkt men du kanske inte får något alls. Du kan inte göra så mycket annat än att vänta då det inte finns något annat företag du kan vända dig till.

tips:
§4 Lyftning av trådar (gäller forumet)
Meningslösa inlägg för att lyfta en tråd är inte tillåtna.

Loffe
12 juli 2008 · 35 Inlägg

Hur går det?
Har det dykt upp något erbjudande ännu?

biltemaanstalld badboy for life
13 juli 2008 · 356 Inlägg

säger det samma som dig registrerade mig på deras sida skulle lägga in bilder på min bil men där blir det tvärstopp när man ska gå in på den sidan och ladda upp bilder så står det server arror har skrivet till mail adressen dom hänvisar till och detta var för ca 2mån sen fick inget svar av dom så jag skrev ett till till dom fick inget svar den gången heller och har än idag inte hört av dom så frågan är om dom är så seriösa som dom utger sig för att vara.
som sagt väntat på både svar och erbjudanden från dom i ca 2 halv mån men inte fått något svar sad

barta skrev:
Man får ju aldrig några erbjudande om reklam. Så jag undrar lite hur länge andra har fått vänta efter det att man har anmält sig.

leva bör man ändå dör man
Volvo v40 T4 fas2 "the wilde one" (2003)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang