4659
Sök

tips på 6.5" baselement ?

med lem
1 925 Inlägg
13 juli 2008
Trådstartare
#1
sådär ja. bestämt mig för att bara köra med ett gäng 6,5" nu smile alternativt 8" men hälst 6.5".

dom kommer drivas av ett kicker zx2500.1 som är stabilt i 2ohm.

gärna billiga basar då jag vill ha många smile

all affischering utom affischering om affischering förbjuden förbjuden !

Driifter;)
1 630 Inlägg
13 juli 2008
#2
va ska du ha många till? bättre o lägga pengar på lite bättre kvalitet än kvantitet o bygga en bra och riktigt låda.. och varför inte större än 6.5? platsbrist ? vart ska de sitta i bilen dörrsidorna lr?

Trimma för att köra fort? NÄ, Brett;)

16 197 Inlägg
13 juli 2008
#3
man får ju så sjukt rapp bas när man kör me många små element..big_smile


va får dom kosta då??

"Testar man inte så får man aldrig veta"

5 852 Inlägg
13 juli 2008
#4
Sinus 6,5" funkar rätt bra.

www.Stereospecialisten.se - Nu med fysisk butik i Göteborg

284 Inlägg
13 juli 2008
#5
kolla på hifikit  där har dom pro audio 6"   om det var billiga basar du vela ha


med lem
1 925 Inlägg
13 juli 2008
Trådstartare
#6
evilaudio skrev:
man får ju så sjukt rapp bas när man kör me många små element..big_smile


va får dom kosta då??

precis så jag tänkte smile vill helt inte lägga över 10 000 på basarna.. har itne så mycket pengar över nu då jag precis köpt framsystem o 2500 steget kostade en del det med smile

lådan kommer byggas riktigt seriöst i 22 hdf

all affischering utom affischering om affischering förbjuden förbjuden !

297 Inlägg
13 juli 2008
#7
sinus live sl-16 duger gött ! jag har spelat 139,4 med 4st såna i skuffen på min renutt big_smile

SM-vinnare i SQ-klassen experienced unlimited 2011 .

2 911 Inlägg
13 juli 2008
#8
4st DD 6.5LT i en portad låda, de smiskar REJÄLT (been there, done that)

med lem
1 925 Inlägg
14 juli 2008
Trådstartare
#9
Decibel skrev:
4st DD 6.5LT i en portad låda, de smiskar REJÄLT (been there, done that)

vart får man tag på dom ?

all affischering utom affischering om affischering förbjuden förbjuden !

2 911 Inlägg
14 juli 2008
#10
_fillan_ skrev:
Decibel skrev:
4st DD 6.5LT i en portad låda, de smiskar REJÄLT (been there, done that)

vart får man tag på dom ?

Alla som säljer DD får tag på dom
Dock heter dom W6.5 numera
Senast redigerat av Decibel (14 juli 2008)


Sök