Vilket chipföretag ska man välja till VAG 1,8t?

vickeH
16 juli 2008 · 151 Inlägg

Ska chippa bilen och nu undrar jag vad ni tycker att jag skall chippa bilen någonstanns? Funderar på bilotrim för dom är rätt billig (2600kr för 200hk) men då måste jag byta catback + sportfilter, eller tycker ni att jag skall chippa från Bsr eller liknande?

MVH VIctor

torpis Forummoderator
16 juli 2008 · 10 576 Inlägg

Billigt är det tills motorn rasar, sen blir det dyrt.  BSR är duktiga, jag hade valt dem då man vet att de själva utvecklar mjukvaran och att de inte släpper något som inte fungerar.

Jag säger inte att mindre aktörer måste vara sämmre, dock är det generellt så att support och kunskap brukar vara sisådär hos de företagen med "lägsta pris garanti"

-=[Performance by Torpis]=-
Elbil på riktigt - mina minnesanteckningar
-=Lite roligt att de som absolut inte har tid att pausa för att ladda sin elbil har tid att vara online på Garaget 24/7=-
Hyundai Ioniq "Deep Blue" (2019)
Volvo S40 2.0t "Performance by Torpis" (2000)
patrik-23
21 juli 2008 · 50 Inlägg

tycker du skall välja BSR känns mest seröst av dom tvåsmile

Hej FRA!
Det finns ingen anledning att läsa mitt mail. Jag har ingenting att göra med FARC, al-Jihad eller PKK. Jag har aldrig gjort Sawm eller tillverkat biologiska vapen, jag vet knappt ens vad Al Manar betyder. Men tack för visat intresse!

PS. Terroristattacker kommer knappast att planeras över okrypterade mail. Sabba FRA-lagen
Westergren Large Cap
21 juli 2008 · 1 816 Inlägg

BSR skulle jag ha valt.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang