4125
Sök

Frågor ang batteristorlekar...

295 Inlägg
19 juli 2008
Trådstartare
#1
hej, är ute efter ett nytt batteri till bilen som är lämpligt för  bilstereo. optima  , tudor maxxima och allt vad dem heter.
kan någon uttråkad själ ta fram olika mått på bilstereobatteri?
batteriet får inte vara för stort, för då får jag inte plats med det på batterihyllan i bilen. bra mkt skit ivägen!

max måtten på batteriet får va :

Bredd:24cm
Höjd  :19.5cm
Djup  :18cm

Vem fan är Nira, och varför ska han spruta åt mig?

21 761 Inlägg
19 juli 2008
#2
Tudor Tech-tronic2: Nr 86600
Exide X-treme2: Nr 86600
Varta Silver dynamic: Nr D15/D39 (olika polställningar)
Optima YT R 3.7
Stinger SPV44
Stinger SP1000

I princip alla batterierna håller sig inom maxmåtten, en del är 2mm större.

295 Inlägg
22 juli 2008
Trådstartare
#3
stort tack. exide batteriet lutar det åt!

Vem fan är Nira, och varför ska han spruta åt mig?

21 761 Inlägg
22 juli 2008
#4
Kan ju också tillägga att Exide X-treme2 och Tudor Tech-tronic2 är exakt samma batteri fast med olika namn smile. Exide och Tudor ingår i samma koncern, därför är det på det viset.


Sök