4200
Sök

Hjälp med nytt lådbygge.

69 Inlägg
22 juli 2008
Trådstartare
#1
Tja!
Skulle vilja ha lite hjälp med hur jag ska lösa ett bekymmer i min bil. Jag har en 9000 CDE med en baslåda i och lådan har 2 12" basar. Dom liggar på ca 600 watt styck(MTX audio). Men den jag har spelar kanon. dock så kan jag inte använda hela bagaget.hmm måste ha den nästan helt utdragen för att få en bra bas. Så nu till min fråga. Vad ska ja bygga för låda för att få ungefär samma ljud? (Gärna bättre;)) Liter och utseende m.m?Ganska svår byggt i den bilen tycker jag! tack på förhand.!


5 852 Inlägg
22 juli 2008
#2
Vad är det lite mer exakt för modell på basar och vad är det för steg?

www.Stereospecialisten.se - Nu med fysisk butik i Göteborg

69 Inlägg
22 juli 2008
Trådstartare
#3
Vet inte exakt vad basarna heter eftersom jag köpte paketet av min bror. Men har lagt upp bilder på steget och lådan.
http://www.garaget.org/?car=100659



Sök