hallå!
har fått lite problem!
halvljuset och blinkers fram funkar inte,lamporna är fel och alla kontakter sitter som dom ska!
vad är det som har gått sönder?
hörde nån som sa tidigare att man kunde koppla från andra lyset,går det,och hur gör man isf?
mvh
Senast redigerat av bmx (2 juli 2008)
hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!