25 juli 2008
Trådstartare
funderar på att försöka få i den i 5,25 original, sne kan man ju skruva i lite rejälare bafflar
eller så kan man ju skära ut en ring i vinylen som man håller sej inom när man plastar,så kan man ju lacka bara själva "lådan", för jag är inte säker på att jag klarar av att klä hela dörrsidan
men är det svårt att klä den, man kan ju plasta hela (går det åt mycket plast då,jag lägger ju bara plast,inte glasfiber mer än vid känsliga ställen och lacka, men blir det inte en glipa mellan dörrsidan och dörren då