26 juli 2008
Trådstartare
tja. Jag ska på festival och som alla andra gånger tar vi polarns safari bus. tänkte försöka styra lite bättre ljud än den klasiska portabla bandaren som vi brukar ha.
allt i bilen är orginal och låter skit så det går inte att använda. jag har två stora baslådor står och tänkte försöka använda en av dom på nåt sätt...
Går det att använda en vanlig förstärkare (som man har i vardagsrummet) och koppla in på nåt sätt, eller någon som har en bra idé? tänkte först koplla ur en av orginal högtalarna i bilen och koppla sladdarna från dem till lådan men det kommer låta bajs.
hoppas ni orkar läsa och förstår vad jag skrivit.
over and out