27 juli 2008
Trådstartare
Hej! -9-3 SS Aero 05:a -
Fasen vad trött jag blir asså. Alltid är det något som krånglar för mig och min bil känns det som.
En varm dag i dag och vad händer då?! Jo, min ACC lägger av att ge kalluft helt.
Var ute en stund för att sen sätta mig i bilen och åka i väg ner till Halmstad från Göteborg. Då jag satte mig i bilen så började det osa riktigt skumt. Undra vad det var och ville inte köra förrens jag visste var det var. Men det tog inte många minuter förrens jag märkte att ACC:n lagt av att ge kall luft i samband med detta osandes som kom ut ur fläktarna. Som att något brändes eller så? Osade instängt, gammalt..svårt att förklara!
Måste tillägga det att jag haft imma på mina rutor i en längre tid som inte velat försvinna. Men ACC:n har ju fungerat som den ska till i dag då den la av att ge kalluft.
Tack på förhand!
//Jonas
--Lev i går som det vore i morgon--