28 juli 2008
Trådstartare
Bilen har stått nu i lite över en vecka.. och skulle idag ut och åka en sväng, men ja får inte av larmet, dosan ger ut ett ljud som det ska.. men händer ingenting me bilen, har bytt batterin.. men batteriet i bilen är också slut, kan de bero på det? för de har hänt förut också att bilen har varit slut på batteri, men då funka larmet hur bra som helst..
ja också testat att öppna me nyckeln och larmet går, men svagt svagt..hörs knappt.. vad kan felet va? ;O
Senast redigerat av HaveUSeenMyS14 (28 juli 2008)