hej! fläkten är stendöd på min bil... och vet ej vart jag ska börja leta... lamporna i själva kontrollenheten lyser iaf men det händer inget när du trycker på knapparna eller vrider på reglagen. vart ska jag börja leta?
Det e nog det lättgaste som Marcus_89 skriver.. mät upp och se så du får ordentligt med ström fram.. Annars kika på relän och säkringar... annars sitter felet nog i själva enheten..