1 augusti 2008
Trådstartare
Har fått lite problem med mitt slutsteg.
Har ett MDS C2 2-kanalsslutsteg som driver två 6#9:or. När jag spelade en kväll så la högtalarna av. Morgonen därpå så fungerade de igen men la av senare under dagen. Tog en titt på steget och den gröna lampan som indikerar att steget är på lyser inte. Vad tror ni det kan vara? Har kollat strömmkabeln och den är ok. Kan det vara Jorden? Varför skulle den strula nu mitt i allt?