Tråkigt med det som har hänt Boyd.

TengarN
2 mars 2008 · 98 Inlägg

Han var en legend med sina fälgar och Boyd röda färgen som han gjorde. synd vad som hände..

R.I.P

Renault Mégane Coupé "MaggaN" (1998)
EckeHolmgren T5 & R Fantast
2 mars 2008 · 1 279 Inlägg

Det är synd att legender ska dö!

Erik H
Curse
2 mars 2008 · 686 Inlägg

Först Roy Schmidt, sedan min mormor. och nu Boyd Coddington... Vart är världen på väg riktigt??



R.I.P    Boyd Coddington:(

Mazda 6 "MPS" (2006)
racer85
2 mars 2008 ·

tråkigt

mickecorrado Bilplåtslagare
2 mars 2008 · 1 036 Inlägg

Synd när legendärer dör.

R.I.P Boyd.

Smoke Tires Not Drugs.
steffe_240
2 mars 2008 · 20 Inlägg

R.I.P boyd sad

Smajly
2 mars 2008 · 3 059 Inlägg

The_Mechanic skrev:
han behandlade inte sina anställda som skit, mångt o mycket finns de alltid gräl o dyl i alla verkstäder (jag höll på bli upphängd i en travers en gång) de är bara tv som framstår alla gräl o allt sånt skit så mkt hårdare än vad de egetnligen är..sen att folk kommit o gått så kollar man lite nogare så ser man de är dom yngre han tog in som gick sen de var för att dom kände att dom varit där nog nu, han tog in mycket unga och oerfarna byggare o lärde dom ett o annat sen gick dom vidare de var inte pga att han behandla dom illa, hade han behandlat dom illa tror jag inte dom hade ställt upp på att jobba 20 timmar+ i sträck för att fixa lack sprickor på en bil osv....
Men chip är jävel på designa bilar men han gör ju inte roddar längre nu har han stort sett helt gått över till o bygga p, vanliga bilar, nån gång designar han fram en concept bil åt nått märke o så...

• Chad "Bluebear" Geary was fired for insubordination.

• Charley Hutton left the show and now works for Boyd's competitor Chip Foose.

• Al Simon (chassis builder) quit after the Rat Rod build-off and has now returned.

• Thomas Loddby (fabricator) left to start a shipping business and has since returned.

• Mike Curtis (machinist) was fired for designing wheels for competitor, ex-employee and nemesis Chip Foose.

• Roy Schmidt, veteran metal worker, died ending his long battle with lung cancer. He was 64.

• Scott Parker (fabricator) set out to work for himself and ended up working for Chip Foose.

• Andrew "Beetle Bailey" Petterson left with Hutton to work for Chip Foose.

• Willie Johnstone (custom painter) has since returned to New Zealand and opened his own custom paint shop in Tauranga.

Opelmadness German cars, quality and beyond
2 mars 2008 · 8 197 Inlägg

Tycker det är synd att Boyd skulle behöva dö... sad
Han var inte så himla gammal. Man har ju hört om honom och hans byggen sen man var liten.
Undrar vem som tar över efter honom... Det blir väl nån av sönerna iofs.
Det är kul att se på programmet, även om Duane verkar vara ett rejält stort r*vh*l..
Synd bara att dom sänder en massa repriser på Discovery. Man tröttnar fort. hmm

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.
Renault Laguna GrandTour Privilége "Baguettexpressen" (2002)
BMW 528iA "Långmilaren" (1999)
bonden_
3 mars 2008 · 171 Inlägg

R.I.P Boyd   



läste att han blev opererad efter att ha ramlat i sitt hem och runt jul somnat i sin bil på parkeringen sen blev han inlagd där dom konstaterade att han hadde en blodförgiftning som läkarna inte fick bukt på sen kan ju karnske boyds diabetes spelat in i de där på någe vis oxå vad vet jag R.i.p

Volvo 240glt -84
Volvo 240tic -81
Audi a4 2,0t quattro -06
ironhead volvoraggare
3 mars 2008 · 4 776 Inlägg

vad dog han av egentligen var det blodförgifting

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer
bonden_
3 mars 2008 · 171 Inlägg

ja troligt vis var det blod förgiftningen han dog av men de är väll bara vänta å se de lär ju komma mer info

Volvo 240glt -84
Volvo 240tic -81
Audi a4 2,0t quattro -06
EckeHolmgren T5 & R Fantast
3 mars 2008 · 1 279 Inlägg

bonden_ skrev:
ja troligt vis var det blod förgiftningen han dog av men de är väll bara vänta å se de lär ju komma mer info

joh det lär ju komma info under året big_smile

Erik H
FH16
4 mars 2008 · 137 Inlägg

Hur långt efter är vi i Sverige i avsnitt räknat?, dvs när kan man beräknas att få se detta.

Life is ours,we live it our way/James Hetfield
Volvo v70 (2005)
HyperSonica Amor Patriae Nostra Lex
4 mars 2008 · 2 258 Inlägg

FH16 skrev:
Hur långt efter är vi i Sverige i avsnitt räknat?, dvs när kan man beräknas att få se detta.

ja du... i slutet av detta eller Början av nästa år skulle jag tippa på... såvida inte de sänder nått special program

Sump Runk Rätt O Slätt!
EckeHolmgren T5 & R Fantast
7 mars 2008 · 1 279 Inlägg

HyperSonica skrev:

FH16 skrev:
Hur långt efter är vi i Sverige i avsnitt räknat?, dvs när kan man beräknas att få se detta.

ja du... i slutet av detta eller Början av nästa år skulle jag tippa på... såvida inte de sänder nått special program

JAJAmen

Erik H
TTTTT
7 mars 2008 · 945 Inlägg

Smajly skrev:

The_Mechanic skrev:
han behandlade inte sina anställda som skit, mångt o mycket finns de alltid gräl o dyl i alla verkstäder (jag höll på bli upphängd i en travers en gång) de är bara tv som framstår alla gräl o allt sånt skit så mkt hårdare än vad de egetnligen är..sen att folk kommit o gått så kollar man lite nogare så ser man de är dom yngre han tog in som gick sen de var för att dom kände att dom varit där nog nu, han tog in mycket unga och oerfarna byggare o lärde dom ett o annat sen gick dom vidare de var inte pga att han behandla dom illa, hade han behandlat dom illa tror jag inte dom hade ställt upp på att jobba 20 timmar+ i sträck för att fixa lack sprickor på en bil osv....
Men chip är jävel på designa bilar men han gör ju inte roddar längre nu har han stort sett helt gått över till o bygga p, vanliga bilar, nån gång designar han fram en concept bil åt nått märke o så...

• Chad "Bluebear" Geary was fired for insubordination.

• Charley Hutton left the show and now works for Boyd's competitor Chip Foose.

• Al Simon (chassis builder) quit after the Rat Rod build-off and has now returned.

• Thomas Loddby (fabricator) left to start a shipping business and has since returned.

• Mike Curtis (machinist) was fired for designing wheels for competitor, ex-employee and nemesis Chip Foose.

• Roy Schmidt, veteran metal worker, died ending his long battle with lung cancer. He was 64.

• Scott Parker (fabricator) set out to work for himself and ended up working for Chip Foose.

• Andrew "Beetle Bailey" Petterson left with Hutton to work for Chip Foose.

• Willie Johnstone (custom painter) has since returned to New Zealand and opened his own custom paint shop in Tauranga.

OT: Mike Curtis jobbar som fräsare på MHT nu för tiden, om det företagt nu känns igen tongue

blinka blått om du vill rejsa!
MilleN
4 augusti 2008 · 9 108 Inlägg

Ja r.i.p nu låter vi tråden gå i graven också.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang