6 augusti 2008
Trådstartare
Tjena.. ett problem har uppstått.
Regnat som fan senaste dagarna, började me att mina 2 extralysen slutade fungera tvärt, struntade i det problemet eftersom jag va tvungen o jobba, körde me grodögonen, dom funkade klockrent.. Skulle hem från jobbet, då åkte bara ena grodögat upp det andra låg nere. Jag monterade ner grodögat och såg att axeln den sitter på hade skruvat ur sej, så jag skruvade åt.. och prova öppna ögonen igen
Men då åker ena upp och det andra avlöser det andra så att säga, båda lyser och funkar, men bara 1 är uppe hur jag än vrider och vänder på det.. HMM? sen märkte jag nu på kvällen att 2 lampor inne på instrumentbrädan lyser konstant, även fall bilen är avslagen.. dom lyser väldigt svagt.. så det drar ur batteriet för mej... HMM! Har inte gjort nåt speciellt med bilen, enda jag kan komma tänka på är att det regnat som fan o det kanske runnit vatten där det inte borde.. tack för tips, ska ut o leta
Just nu är det iaf grodögonen som krånglar.. och att båda extralysena inte vill fungera.. lamporna i cupén har slutat lysa tror iaf=)
There's no need to fear, UNDERDOG is here!