Satt in baslåda i bilen här om dagen och idag när ja skulle koppla in det. När ja skulle sätta removet kabeln från sterion till slutsteget så lyser det inte. Hur kan man göra för att få steget att funka utan den blåa kabeln från stereon till slutsteget?
hur menar ni då att sätta kabeln från bakljuset. Alltså plus kabeln till slutsteget ska inte sätta det från batteriet ja ska sätta det från bakljuset istället? tack
hur menar ni då att sätta kabeln från bakljuset. Alltså plus kabeln till slutsteget ska inte sätta det från batteriet ja ska sätta det från bakljuset istället? tack
kolla gärna in min 240
Nej ! Pluskabeln ska du dra från batteriet. Men remoten ska du dra från bakljuset, glöm inte vrida på ljuset eller tändningen sen bara om du vill få något ljud