9 augusti 2008
Trådstartare
Var inne på brl för att jag tyckte det lät "Skit" om mitt framsystem, så en montör tror det var Elvis, satte sig å lyssnade typ 1sek å konstaderade det samma, med resultatet att han trode det berodde på monteringen.
Så frågan är nu hur jag ska göra med dörrsidan för att få det stabilit monterat ?
Bilen som det sitter i är A4an som ni kanske förstog
www.handlarbilar.se Fordonsbranschens nya annonsportal