4755
Sök

Grafikkorts problem till Datorn!

148 Inlägg
11 augusti 2008
Trådstartare
Idag satte jag i ett nytt grafik kort! Ett Nvidia Geforce 8400gs eller va det hette, inget märkvärdigt! det funkar å så men det är en sak! det laggar som tusan när man scrollar eller flyttar en ruta på skärmen! vad är problemet? ni som är datorkunniga kan ni hjälpa en hopplös människa när det gäller datorer... smile mvh

148 Inlägg
11 augusti 2008
Trådstartare
D. Runbom skrev:
Idag satte jag i ett nytt grafik kort! Ett Nvidia Geforce 8400gs eller va det hette, inget märkvärdigt! det funkar å så men det är en sak! det laggar som tusan när man scrollar eller flyttar en ruta på skärmen! vad är problemet? ni som är datorkunniga kan ni hjälpa en hopplös människa när det gäller datorer... smile mvh

Ingen som vet? sad

Vorsprung durch Technik
2 432 Inlägg
11 augusti 2008
av instalerat dom förra drivrutinerna och instalerat  dom nya ?

148 Inlägg
11 augusti 2008
Trådstartare
christofer_k skrev:
av instalerat dom förra drivrutinerna och instalerat  dom nya ?

Det tror jag inte, jag satte bara i det nya kortet å startade datorn bara, men är det drivrutiner som är felet?

343 Inlägg
11 augusti 2008
In på www.nvidia.com och välj Download Drivers där uppe till höger och sen kan du väl lista ut själv hur man gör på sidan ^^

280 Inlägg
11 augusti 2008
Ja det är felet:)

Hydraulik "mekaniker" samt Fordonare
744 Inlägg
11 augusti 2008
haha självklart måste man installera drivrutiner, kan tänka mej att det laggar ganska skapligt big_smile fick du inte med en skiva när du köpte kortet ? där finns ju drivisar. annars har du ju på nvidias sida som manhunt skrev wink

Sök