4344
Sök

Eftersnack: VSCM 9e augusti även Bilder!

1 866 Inlägg
10 augusti 2008
Trådstartare
Tack för en helt underbar kväll!
Vi slog nästan nytt rekord :-)
Rekordet ligger på 55 bilar och i lördags var vi ca 47 bilar!
Riktigt kul var det. en hel del nya bilar också.
Senast redigerat av RichiB (10 augusti 2008)

2 079 Inlägg
10 augusti 2008
kul att höra.....

Cars were invented to have a faster way of fleeing from Chuck Norris. Not to be outdone, Chuck Norris invented the car accident.

Neerd
1 596 Inlägg
10 augusti 2008
fan att man missade det:(  får kolla bilderna på hemsidan sen istället.

Teori är när man vet allt men inget går som det ska
Praktik är när allting funkar bra men ingen vet varför
I mitt liv förenas teori o praktik inget är som det ska och ingen vet varför...

1 866 Inlägg
10 augusti 2008
Trådstartare
Nu är alla bilderna uppe från VSCM i lördags!
www.vscm.se och sedan är det bara att klicka på evenemang! :-)

293 Inlägg
10 augusti 2008
RichiB skrev:
Nu är alla bilderna uppe från VSCM i lördags!
www.vscm.se och sedan är det bara att klicka på evenemang! :-)

det va många bilar . synd man inte varit där på ett tag. och synd man inte kunde komma med sin mazda "den vägrar starta" sad

1 866 Inlägg
11 augusti 2008
Trådstartare
Har funderat länge på och till o med nästan bestämt mig för att dra igång en cruising nu på lördag vallåkrakvällen.... MEN har nu fått en del mycket vettiga inflikningar som gör att jag till 99% kommer hoppa över att arangera en cruising den dagen!
Detta pga att vallåkrakvällen inte precis är en stillsam o lugn kväll, det kommer brännas massvis med gummi nere i stan o säkert på väla me.... Och skriver jag då i något forum att VSCM arangerar en cruising i stan så lär jag få det hett om öronen efteråt hehe. Snuten med flera kommer ge VSCM skullden för mycket av allt gummibrännande och all annan vårdslösehet, och det vill jag verkligen inte ta ansvar för! Därför tycker jag vi kör som vanligt! En vanlig kväll på väla där alla e välkommna! Dock vill jag avråda er från att burna på vår mötesplats! Folk kommer säker komma o köra hela tiden, fram o tillbaka hehe. Många kommer kanske stanna en stund för att käka lite...
Hur som helst tror jag det blir bäst på detta viset!
Vad tycker ni?

293 Inlägg
11 augusti 2008
RichiB skrev:
Har funderat länge på och till o med nästan bestämt mig för att dra igång en cruising nu på lördag vallåkrakvällen.... MEN har nu fått en del mycket vettiga inflikningar som gör att jag till 99% kommer hoppa över att arangera en cruising den dagen!
Detta pga att vallåkrakvällen inte precis är en stillsam o lugn kväll, det kommer brännas massvis med gummi nere i stan o säkert på väla me.... Och skriver jag då i något forum att VSCM arangerar en cruising i stan så lär jag få det hett om öronen efteråt hehe. Snuten med flera kommer ge VSCM skullden för mycket av allt gummibrännande och all annan vårdslösehet, och det vill jag verkligen inte ta ansvar för! Därför tycker jag vi kör som vanligt! En vanlig kväll på väla där alla e välkommna! Dock vill jag avråda er från att burna på vår mötesplats! Folk kommer säker komma o köra hela tiden, fram o tillbaka hehe. Många kommer kanske stanna en stund för att käka lite...
Hur som helst tror jag det blir bäst på detta viset!
Vad tycker ni?

tror det e rätt smart för det kommer vara många bilar ute + kommer bli mycket löst gummi över allt. då är det bättre för dig att du inte arrangerar nått för det e du som kommer få skulden och då lär vi inte få vara på väla mer och stå och chilla =/.. bättre att bara ha Vanliga VSCM och ta crusingen en annan gång

378 Inlägg
11 augusti 2008
Richi, jag tror det är viktigt att du på något sätt markerar vad som är din träff och vad som är löst folk som burnar runt på väla nu till helgen, av samma anledning som du skippar cruisen.

2 079 Inlägg
11 augusti 2008
spärra av ett par parkeringar ?

Cars were invented to have a faster way of fleeing from Chuck Norris. Not to be outdone, Chuck Norris invented the car accident.

1 866 Inlägg
11 augusti 2008
Trådstartare
ska jag spärra av så måste jag ha tillstånd!

1 866 Inlägg
11 augusti 2008
Trådstartare
eMmet skrev:
Richi, jag tror det är viktigt att du på något sätt markerar vad som är din träff och vad som är löst folk som burnar runt på väla nu till helgen, av samma anledning som du skippar cruisen.

Ka det hade nog varit ganska bra! MEN HUR???

378 Inlägg
11 augusti 2008
RichiB skrev:
eMmet skrev:

Ka det hade nog varit ganska bra! MEN HUR???

Vet inte hur bra kontakt du fått med Väla, men man kan ju alltid försöka förklara hur det kommer bli och vad du tar ansvar för och inte. Alternativt att du hoppar över en helg som arrangör, folket lär ju komma till samma plats och ta förgivet att det är vscm ändå, men du är inte ansvarig.

Sök