Ska ge dig ett jättetips om att lägga mer krut på framsystemet och framförallt inte använda koaxialer i den bilen då nästan all diskant kommer försvinna för dig.
Sen så kablar får du väl räkna med i budgeten då det är en rätt viktig punkt i en anläggning sen även att kabelkittet du får med baskittet du länka till är ju bara anpassat till det så att du får ju köpa ett kit till för framsystems steget.
Lycka till