5274
Sök

Inget ljud från basarna:(

Japs :)
775 Inlägg
12 augusti 2008
Trådstartare
#1
Har ett vanligt problem kan ja tänka mig, inget ljud från basarna:(
Ska fan snart köpa mig en cykel,
Har kopplat det rätt va ja tror o folk har sagt men det kmr inget ljud i basarna, har testat med en högtalare kopplat till steget men den brusa bara,
Steget är ett Mutant 1500.1XXX o basarna 2 st Kicker L5 10"
Det andra steget ja har till mina hög funkar så det är inget med strömmen för de går på samma ström.
Ngn som vet va det kan vara? kanske finns några vanliga fel man gör?

Tack på förhand
Mvh

2 665 Inlägg
12 augusti 2008
#2
Sånt måste man ju kolla på för att hitta felet.

Men hur ät det med remoten?? är steget igång verkar så, om det brusar, har du kopplat lågnivå på fel uttag på stereon där det inte kommer musik eller bas??

Golf R https://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=328740
Kärlek växer inte på träd, den byggs i Tyskland!


Sök