Sqweebz skrev:
Nej nej nej för fasiken... Kondingen hamnar EFTER omvandlaren.. alltså mellan omvandlare och steget såklart, så att det blir en jämn och fin strömstyrka till steget! tokstollepär!

Tja kondensatorn kan ta MINDRE dippar utan större problem.
Dock gör de ej underverk såvida det inte handlar in tex. rippel...fladdrande instabil likspänning. DÅ kan det göra stor nytta för att jämna till spänningen.
Audison Audioquest Autoleads E.A.D Focal Nakamichi Odyssey STP