4264
Sök

HJÄLP.vad ska ja köpa till henne

1 142 Inlägg
13 augusti 2008
Trådstartare
min tjej fyller år på tisda men ja vet inte vad ja ska köpa. det ända hon säger är att ja ska överaska henne men ja har idétorka...

OEM <3
6 957 Inlägg
14 augusti 2008
snoddas skrev:
min tjej fyller år på tisda men ja vet inte vad ja ska köpa. det ända hon säger är att ja ska överaska henne men ja har idétorka...

ge henne pengar till shopping å en stoooor bukett rosor, tjejer gillar pengar, då kan dom shoppa loss wink

OEM <3

982 Inlägg
14 augusti 2008
de är ju inte så häftigt att ge sin tjej pengar..tkr jag iaf..

DFFL
9 020 Inlägg
14 augusti 2008
En heldag med något hon gillar.
Spa eller nåt sånt, ingen fantasi krävs och det garanterar ett ligg. tongue

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
14 augusti 2008
Bjork skrev:
snoddas skrev:

ge henne pengar till shopping å en stoooor bukett rosor, tjejer gillar pengar, då kan dom shoppa loss wink

tjejer tycker att pengar är "Opersonligt" som dom nu vill kalla det... kanske inte alla tjejer men dom flesta jag känner tycker det... så att ge sin tjej pengar är nog ingen bra idé smile

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

349 Inlägg
14 augusti 2008
Varför 2 trådar?

Svetsare
39 Inlägg
14 augusti 2008
Bromsskivor?
Bromsslangar?
Bromsbelägg?
Dumpventil?
FMIC till bilen?
Ny turbo?
Snapp off ratt?
Sportstol?
Nytt avgassystem?
Fjäderbensstag?
Något ur Whiteline's sortiment?
Nya coilovers?

Har jag nämnt att min sambo tycker att jag är lätt att ha som flickvän..? wink

*silverkulan blev en kolfiberkula*

Sök