14 augusti 2008
Trådstartare
har nu flyttat jord kablen så den sitter rakt ner i karosen i bageluckan ström och låg nivån ligger på var en sida om bilen men låter forfarende konstigt när jag startar bilen i högtalarna.
någon har något förslag vad som är nästa steg att gör.