inför: sundsvalls raceway (sättna) 15-17 augusti!

GrayDevil Chaufför
15 augusti 2008 · 9 Inlägg

haha bry er inte om att svara på förra frågan, var in på http://www.sundsvallraceway.se/news.htm
Där stod det ju skrivet som i stjärnorna "Ni som ska komma som publik, låt finbilen stå hemma i år och samåk med grannen."

Jezzze
15 augusti 2008 · 68 Inlägg

Klockan 4 imorrn (lördag) så kommer hä å köras lite nitrobilar så be there...(ba 7000 hk lixom)
Äh kom nyss hem å e heeelt slut så ja orkar inte skriva nåt om dagen...Men imorrn lördag så kommer d några tusen åskådare, bli en av dom.....Ciao...

Jobbar som frilansande gynekolog...
candlebandle
16 augusti 2008 · 16 Inlägg

blire nån cruising på kvällen?

CandleBandle:P
TobbeE_87 Fritidsforskande yrkesförare
16 augusti 2008 · 938 Inlägg

Hade tänkt åka ner, men tro ja skitier i de då ingen annan man känner vill, förutom en som är där nere å jobbar då... Hade dock varit kul, ska försöka övertala nån å hänga med ner å dela på soppan... 
Å angående de nån skrev om vägens fina skick, ge mej soppapengar så får ni lifta me valpen big_smile

Jag gasar tills det rasar, sen tar vi lite till... :)
MVH // Tobbe, *BECE**
_Glenne_ Bry mindre, varva mer
16 augusti 2008 · 5 753 Inlägg

candlebandle skrev:
blire nån cruising på kvällen?

street rulers skulle väll ha fest på kvällen ute i njurunda samt crusing i kvissle, det är vad jag har hört att ett flertal olika personer smile

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
BMW 535iM E28 "Imolarot II" (1986)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang