6325
Sök

Är Pioneer-prs-x320 steget okey?

Grundare av MidNightMeet och Så Enkelt TV
1 314 Inlägg
16 augusti 2008
Trådstartare
#1
Någon som vet något om detta Pioneer steg? Älskar Pionner och dom brukar ju göra bra saker. Har fått tag ide steget för 700kr av en polare. Använder jag de inta kan man ju ha de i framtida byggen=) Men någon som har lite mer kött p åbenen om detta steg=)?
Kolla : http://www.mynewcheap.co.uk/products/de … fier/2136/

Borde ju kunna driva två mindre basar med detta steg va? Eller ett par duktiga 6*9er? smileneutralsad?

GLÖM INTE ATT KOLLA MIN HEMSIDA www.Ziggs.se
ProjektTråden min
http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … #p2986707/

1 634 Inlägg
16 augusti 2008
#2
Det är ett bra steg. klart värt mer än 700kr wink

Numera Saab 9-5 Aero -00

5 852 Inlägg
16 augusti 2008
#3
Mycket bra slutsteg att köra på ex. ett framsystem eller varför inte en mellanklass 12" bas smile

www.Stereospecialisten.se - Nu med fysisk butik i Göteborg


Sök