6770
Sök

Placering och vinkel av framsystem

1 785 Inlägg
18 augusti 2008
Trådstartare
#1
Jag ska bygga in mitt nya Kicker ES 4.2 system i instrumentpanelen

Var placerar ni diskanten i förhållande till 4" mellanregistret?

Vilken vinkel på högtalarna har ni? Raktupp mot rutan eller vinklade mot centrum mellan framsätena

Jag är ute efter att få en så bra scen som möjligt

Bilen är en 940 sedan inga övriga högtalare i nuläget

Jag hoppas att vägverket förstår vikten av att hålla avstånd till framförvarande är minst lika viktigt som att hålla hastigheten i trafiken. När ska de börja den kampajen?

6 851 Inlägg
18 augusti 2008
#2
Diskanter så nära 4" som möjligt.
Vinkel får du själv lyssna dej till vilket du tycker är bäst.

Välljud är när DU tycker det låter bra..inte jag eller någon annan.



Sök