7518
Sök

eftermontering utav "devileyes"

124 Inlägg
21 augusti 2008
Trådstartare
#1
hej, har letat som en idiot efter devileye till min saab 95 -03 men hittar inga...sad
funderar nu därför på att köpa diodslinga och montera in själv.
min fråga är nu vad ska man koppla dioderna på?
parkeringsljuset eller vad ska man koppla dem till? ska man sätta en egen säkring och knapp till dem eller?
mvh mattias


RM-operatör
667 Inlägg
21 augusti 2008
#2
Dioder drar såpass lite ström att säkring inte är något behov. Inte i min mening iallafall.
Ja stjäl ström därifrån, och ha gärna en extra knapp för just dem, om du av någon anledning vill slå av dem.

Och lägg upp Saaben på GORG med=)



Sök