tjenare jag har varit lite inne på att borra upp mina basportar genom hatthyllan för att eventuellt få in lite mer tryck in i bilen och då undrar jag om någon vet hur stor skillnad det blir egentligen om jag skulle göra det på min passat? därför frågar jag nog som kanske vet lr har egna erfarenheter för vill ju inte förstöra inredningen om det nu inte blir speciellt stor skillnad