Skicka mail hit så kan han hjälpa dej. info@bertilssonautoelectronics.se
är honom jag ska köpa basen av, men ville bara kolla om nån här eventuellt provat en låda som funkar bra eller ville räkna lite men självklart ska jag låta Tommy jobba lite
30-35 liter netto sluten, mycket dämpull. 50 liter netto basreflex med 2 st 4" rör som är 50cm långa (ca 40 Hz avstämning), dämpmatta på väggarna. Slotport är nog att föredra.
Har ju inte provat basen själv, bara uträknat i program. Du får väl se vad Tommy föreslår.
30-35 liter netto sluten, mycket dämpull. 50 liter netto basreflex med 2 st 4" rör som är 50cm långa (ca 40 Hz avstämning), dämpmatta på väggarna. Slotport är nog att föredra.
Har ju inte provat basen själv, bara uträknat i program. Du får väl se vad Tommy föreslår.
okej.. så det tror du kan funka bra?? får väl prova detta! tack ska du ha. mvh//Tommie