4803
Sök

xceon säkringen går

1 Inlägg
22 augusti 2008
Trådstartare
#1
säkringen går hela tiden vad e dt för fel? närjag kopplar in ena lyset fungerar dt men direkt när ja kopplar in dt andra går säkringen.
Senast redigerat av bitchgabbiz (22 augusti 2008)

2 283 Inlägg
22 augusti 2008
#2
För mycket ström annars går inte säkringen.

T: det var nog den mest dåliga beskrivning av fel jag hört.

R.I.P. Michael Jackson!

Withlimb
210 Inlägg
22 augusti 2008
#3
Pikey skrev:
För mycket ström annars går inte säkringen.

T: det var nog den mest dåliga beskrivning av fel jag hört.

Och du bjöd på sämsta formuleringen:P


Förlåt, kunde inte hålla mig roll
Senast redigerat av Hoevding (22 augusti 2008)

105hk rent vansinne!

Miklen
22 augusti 2008
#4
bitchgabbiz skrev:
säkringen går hela tiden vad e dt för fel? närjag kopplar in ena lyset fungerar dt men direkt när ja kopplar in dt andra går säkringen.

Har du kollat va du har för säkring te halvlyset.. kan dra en del ström när dom tänder.. brukar rekommenderas minst 10A te dom flesta xenonkitten.. vet inte om det är per lampa men d tror ja inte..

12 086 Inlägg
23 augusti 2008
#5
Jag hade samma problem med en bil jag hade, sätt i större säkring i hållaren lr använd relä och dra nya kablar, och nya säkringar.

Audi A5 quattro driver.
2 203 Inlägg
24 augusti 2008
#6
Man bör ha 20amp säkring.

2 283 Inlägg
24 augusti 2008
#7
Hoevding skrev:
Pikey skrev:
För mycket ström annars går inte säkringen.

T: det var nog den mest dåliga beskrivning av fel jag hört.

Och du bjöd på sämsta formuleringen:P


Förlåt, kunde inte hålla mig roll

Dålig fråga dåligt svar.

R.I.P. Michael Jackson!

* Klåpare
1 718 Inlägg
26 augusti 2008
#8
Antar att du menar xenon? roll Precis som Rspeter säger så ska man ha en tuffare säkring till eftermonterat xenon. Det blir en kort strömspik när de slås på, men ibland håller den i så länge att säkringen går.

Klokhet kommer av erfarenhet och erfarenhet kommer av dumheter.


Sök