4813
Sök

omröstning : lackera mina fälgar vita eller inte??

1 058 Inlägg
25 augusti 2008
Trådstartare
har beslutsångest, ska jag ha dom som dom är eller lackera vita??? bilen ska även få sig en ordentlig sänkning så ha det med i åtanke.

kan som sagt inte bestämma mig så frågar er  tongue

Bilen är förövrigt min jetta -90 som finns på min sida.  (OBS, köpa nya fälgar är inte något alternativ just nu! lumpen lön är inte saftig roll )

PoLoud =D

224 Inlägg
25 augusti 2008
kör som dom är tycker ja

"det är ju inte lätt att förklara för någon som inte begriper"

Kapten på disco!
1 729 Inlägg
25 augusti 2008
Jag tycker ju att det spelar ingen roll vad man gör med just dom där fälgarna, dom blir liksom inte heta iaf, jag hade nog lackat dom svarta med röd rand runt.

Vadå plåtlåda, 740 har V8:a och 286hk... Eller det kanske bara var i tyskland.

835 Inlägg
25 augusti 2008
Vita fälgar är helrätt, kolla min bara smile

1 058 Inlägg
25 augusti 2008
Trådstartare
discokapten skrev:
Jag tycker ju att det spelar ingen roll vad man gör med just dom där fälgarna, dom blir liksom inte heta iaf, jag hade nog lackat dom svarta med röd rand runt.

ne det vet jag, men är inte ute efter nåt super bygge direkt.. men tycker inte dom är helt fyskam ändå, dom gör sig bra på den bilen.

PoLoud =D

1 062 Inlägg
25 augusti 2008
är fälgarna i bra skick och inte har massa färg släpp, så tycker ja du ska ha dom som dom är. annars lacka om dom, ett bra tips om du ska lacka dom vita,spruta dom med klarlack efter lackning, annars fastnar bromsdam på fälgarna och går inte bort...
Senast redigerat av Ricky (25 augusti 2008)

1 058 Inlägg
25 augusti 2008
Trådstartare
Ricky skrev:
är fälgarna i bra skick och inte har massa färg släpp, så tycker ja du ska ha dom som dom är. annars lacka om dom smile

Lite skavda är dom allt. inte toppskick direkt. lite därför också. men frågan är vilken färg.. tycker vitt känns lite rally ändå big_smile

PoLoud =D

1 653 Inlägg
25 augusti 2008
behåll dom som dom är och lacka all plast istället...

Nissan R32 Skyline
Projekttråd: Thullen - Skyline R32 GTS-T

Tyskstükare!
225 Inlägg
26 augusti 2008
Lacka dom svarta istället!
Tror det skulle se bättre ut på din kärra smile

1 813 Inlägg
26 augusti 2008
tror inte det blir så snyggt om du lackar dom vita på din bil tyvärr sattsa på en mörk färg ist.. lr låt dom vara=)

Åk före du så väntar jag på dig där..!

Sök