2 september 2008
Trådstartare
hej har ett dls 4kanals steg som jag driver ett focel framsystem på o ett jbl gto 6.5" bägge
tänkte om man kan brygga framsystemet de är ett 4ohms
baksystemet är 2 ohm..
ni som är duktiga på installera va har ni för tips?
har en eclips cd/mp3
hur gör ja för att brygga framsystemet,äre bara o köra bägge plus på ena kanalen o lika me minus?
steget har fan för många inställningar vetti tusan om ja får optimalt ljud på de
så ja är i planerna på o köpa ett audison 2kanals...
tack på förhand:)
Senast redigerat av pattilatti2 (2 september 2008)