3837
Sök

Hur många av er spelar7har spelat KENO ?

Hetast Just Nu!
1 355 Inlägg
1 september 2008
Trådstartare
Ja va me en polare igår o sattsade 300 spänn... han vann 1200 ida o han vinner typ varje gång,, han säger att han aldrig gått i minus... ja vann ida 50 kr.. men ja har 6 dagar kvar att spela på min lott... så troligtvis så kommer ja gå jämt upp eller så kanske ja vinner big_smile

Inspiration comes standard

526 Inlägg
1 september 2008
Minus går man nog...

Jag brukar spela på 3 nummer och satsa 10kr + kungkeno 10kr..
Går det in så är det 1000kr..

Ibland brukar jag spela på 7 nummer, då kan man vinna 30000kr..

Hetast Just Nu!
1 355 Inlägg
1 september 2008
Trådstartare
ja spelade 10 nr * 3 rader me kungkeno... om man vinner på keno 11 så e de 150 000 000 big_smile

Forummoderator
10 576 Inlägg
1 september 2008
En kille, chef på ett medelstort företag lade fram teorin om att man kan tjäna mycket pengar om man bara spelar på de säkra matcherna.   hehe

lite samma sak här, man går alltid minus (TV-tid varje dag är dyrt) dock kanske detta är ett spel där man går mindre minus?

(jag sa förövrigt upp mig från firman kort efter uttalandet hehe)

-=[Performance by Torpis]=-
Elbil på riktigt - mina minnesanteckningar
-=Lite roligt att de som absolut inte har tid att pausa för att ladda sin elbil har tid att vara online på Garaget 24/7=-

526 Inlägg
1 september 2008
Edvinoo skrev:
ja spelade 10 nr * 3 rader me kungkeno... om man vinner på keno 11 så e de 150 000 000 big_smile

Nja 15 mille är det va?

7 100 Inlägg
1 september 2008
morsan spelade förut!
hon vann 500.000 big_smile

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!

Hetast Just Nu!
1 355 Inlägg
1 september 2008
Trådstartare
Turbo_Erik skrev:
Edvinoo skrev:

Nja 15 mille är det va?

vart kanske en nolla för mkt

9 108 Inlägg
2 september 2008
Edvinoo skrev:
Ja va me en polare igår o sattsade 300 spänn... han vann 1200 ida o han vinner typ varje gång,, han säger att han aldrig gått i minus... ja vann ida 50 kr.. men ja har 6 dagar kvar att spela på min lott... så troligtvis så kommer ja gå jämt upp eller så kanske ja vinner big_smile

Äh vilket skitsnack, det har ju inte med skicklighet att göra så antingen har han haft rejäl tur eller så förlorar han snart sina surt förvärvade eftersom han blir sugen på att spela mer efter vinsterna. Sedan är det många som överdriver sina vinster för att det ska berättigas att dom har ett beroende. "Faan vad gött jag vann 1200 spänn" brukar egentligen betyda att det var två månader sedan personen i fråga vann någonting och han har satsat 2-3000 på spel sedan dess men när han vann 1200 anser han att han gått plus bara för att just den raden var billig. Jaja vad vet jag, men det är en teori i alla fall smile

The house always win är en grundregel när det gäller hazard-spel wink

Hetast Just Nu!
1 355 Inlägg
2 september 2008
Trådstartare
MilleN skrev:
Edvinoo skrev:

Äh vilket skitsnack, det har ju inte med skicklighet att göra så antingen har han haft rejäl tur eller så förlorar han snart sina surt förvärvade eftersom han blir sugen på att spela mer efter vinsterna. Sedan är det många som överdriver sina vinster för att det ska berättigas att dom har ett beroende. "Faan vad gött jag vann 1200 spänn" brukar egentligen betyda att det var två månader sedan personen i fråga vann någonting och han har satsat 2-3000 på spel sedan dess men när han vann 1200 anser han att han gått plus bara för att just den raden var billig. Jaja vad vet jag, men det är en teori i alla fall smile

The house always win är en grundregel när det gäller hazard-spel wink

ja sa bara fan... o ne han förlänger bara o tar ut vinsterna han betalar inte in mer... så de så

Sök