2 september 2008
Trådstartare
Tja
Håller på å bygger en lite ram/låda till mitt steg. Det ska sitta en plexiskiva över ramen, och under plexin tänkte jag ha en neonslinga (+ & -)
Undrar om man kan koppla in neonet i steget, alltså + kabeln i plus på steget och minus i jord?
Iställer för att dra + från batteriet hela vägen till skuffen..
Senast redigerat av Kesler (2 september 2008)