4974
Sök

däck dekal?

underordnad allfixare
696 Inlägg
14 augusti 2008
Trådstartare
#1
leter efter däck dekaler typ ringa med olika färger som man sätter runt däcket vet inte vad dom heter.. nån som vet vart man kan få tag i dom eller vad dom heter?

Jag hatar att förlora, det får någon annan hålla på med!

underordnad allfixare
696 Inlägg
14 augusti 2008
Trådstartare
#3
nope, utan det är en dekal eller vad man ska säga som en ringer som man sätter på däcket

Jag hatar att förlora, det får någon annan hålla på med!

2 079 Inlägg
14 augusti 2008
#4
vad är de till för?

Cars were invented to have a faster way of fleeing from Chuck Norris. Not to be outdone, Chuck Norris invented the car accident.

underordnad allfixare
696 Inlägg
14 augusti 2008
Trådstartare
#5
https://www1.garaget.org/gallery/archive/2291/430495_0aw5vt.jpg

Jag hatar att förlora, det får någon annan hålla på med!

underordnad allfixare
696 Inlägg
14 augusti 2008
Trådstartare
#6

Jag hatar att förlora, det får någon annan hålla på med!

2 665 Inlägg
14 augusti 2008
#7
Det där är ju på fälgen !!!!!!!!!!!!!

INTE däcket

Köp tejp för pinstriping och tejpa dit eller lacka.
Senast redigerat av Rickard-v (14 augusti 2008)

Golf R https://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=328740
Kärlek växer inte på träd, den byggs i Tyskland!

underordnad allfixare
696 Inlägg
14 augusti 2008
Trådstartare
#8
ursäkta då,

Jag hatar att förlora, det får någon annan hålla på med!

127 Inlägg
15 augusti 2008
#9
tkr det ser ut som en skarv på den gula randen om man kollar klockan 1 ...  så jag tror de är nån slags tejp


155 Inlägg
15 augusti 2008
#10
du kan åka till vilken firma som helst som skär ut dekaler osv, har en kompis som jobbar med sådant och han har gjort sådana ett antal ggr.


OEM <3
6 957 Inlägg
16 augusti 2008
#11
Ligaya skrev:
du kan åka till vilken firma som helst som skär ut dekaler osv, har en kompis som jobbar med sådant och han har gjort sådana ett antal ggr.

Man borde väl kunna beställa hela ark så man slipper skarven?
Detta lär ju bli att fundera på till nästa fälgar..ist för lack smile

OEM <3

Kolm
16 augusti 2008
#12
Bjork skrev:
Ligaya skrev:
du kan åka till vilken firma som helst som skär ut dekaler osv, har en kompis som jobbar med sådant och han har gjort sådana ett antal ggr.

Man borde väl kunna beställa hela ark så man slipper skarven?
Detta lär ju bli att fundera på till nästa fälgar..ist för lack smile

Hade sånt där till en av värstingmopparna innan man köpte bil. Köpte ifrån www.easyparts.nl Billigt som fan, i princip fraktfritt, ingen tullavgift. Men det tar väl en vecka eller 2 att få hem. Fästs på fälgen. Ser kanon ut.
Senast redigerat av Kolm (16 augusti 2008)

OEM <3
6 957 Inlägg
16 augusti 2008
#13
Kolm skrev:
Bjork skrev:
Ligaya skrev:
du kan åka till vilken firma som helst som skär ut dekaler osv, har en kompis som jobbar med sådant och han har gjort sådana ett antal ggr.

Man borde väl kunna beställa hela ark så man slipper skarven?
Detta lär ju bli att fundera på till nästa fälgar..ist för lack smile

Hade sånt där till en av värstingmopparna innan man köpte bil. Köpte ifrån www.easyparts.nl Billigt som fan, i princip fraktfritt, ingen tullavgift. Men det tar väl en vecka eller 2 att få hem. Fästs på fälgen. Ser kanon ut.

easyparts har man beställt på, lite jobbig hemsida, men man får ju alltid hem sakerna big_smile

OEM <3

672 Inlägg
16 augusti 2008
#14
Köpte mina fälgstripes till moppen på www.Bikersneed.se

http://archive11.pixbox.se/arkivet/synligt_24/22300000-22309999/640x480/22304134.jpg?0

Damn Smiler did you just smile? Hell yeah i did =)
/Thomas.

712 Inlägg
16 augusti 2008
#15
Ser ju riktigt bra ut.. nån som har några fler bilder?


712 Inlägg
5 september 2008
#16
T16_AeRo skrev:
Ser ju riktigt bra ut.. nån som har några fler bilder?

Ingen..?


Gödseldräng
4 529 Inlägg
5 september 2008
#17
Kolm skrev:
Bjork skrev:
Ligaya skrev:
du kan åka till vilken firma som helst som skär ut dekaler osv, har en kompis som jobbar med sådant och han har gjort sådana ett antal ggr.

Man borde väl kunna beställa hela ark så man slipper skarven?
Detta lär ju bli att fundera på till nästa fälgar..ist för lack smile

Hade sånt där till en av värstingmopparna innan man köpte bil. Köpte ifrån www.easyparts.nl Billigt som fan, i princip fraktfritt, ingen tullavgift. Men det tar väl en vecka eller 2 att få hem. Fästs på fälgen. Ser kanon ut.

jag hittar inget sådant på deras sida sad
hade tänkt beställa nu på en gång



Sök