leter efter däck dekaler typ ringa med olika färger som man sätter runt däcket vet inte vad dom heter.. nån som vet vart man kan få tag i dom eller vad dom heter?
Jag hatar att förlora, det får någon annan hålla på med!
du kan åka till vilken firma som helst som skär ut dekaler osv, har en kompis som jobbar med sådant och han har gjort sådana ett antal ggr.
Man borde väl kunna beställa hela ark så man slipper skarven? Detta lär ju bli att fundera på till nästa fälgar..ist för lack
Hade sånt där till en av värstingmopparna innan man köpte bil. Köpte ifrån www.easyparts.nl Billigt som fan, i princip fraktfritt, ingen tullavgift. Men det tar väl en vecka eller 2 att få hem. Fästs på fälgen. Ser kanon ut.
du kan åka till vilken firma som helst som skär ut dekaler osv, har en kompis som jobbar med sådant och han har gjort sådana ett antal ggr.
Man borde väl kunna beställa hela ark så man slipper skarven? Detta lär ju bli att fundera på till nästa fälgar..ist för lack
Hade sånt där till en av värstingmopparna innan man köpte bil. Köpte ifrån www.easyparts.nl Billigt som fan, i princip fraktfritt, ingen tullavgift. Men det tar väl en vecka eller 2 att få hem. Fästs på fälgen. Ser kanon ut.
easyparts har man beställt på, lite jobbig hemsida, men man får ju alltid hem sakerna
du kan åka till vilken firma som helst som skär ut dekaler osv, har en kompis som jobbar med sådant och han har gjort sådana ett antal ggr.
Man borde väl kunna beställa hela ark så man slipper skarven? Detta lär ju bli att fundera på till nästa fälgar..ist för lack
Hade sånt där till en av värstingmopparna innan man köpte bil. Köpte ifrån www.easyparts.nl Billigt som fan, i princip fraktfritt, ingen tullavgift. Men det tar väl en vecka eller 2 att få hem. Fästs på fälgen. Ser kanon ut.
jag hittar inget sådant på deras sida hade tänkt beställa nu på en gång