Performance & Custom Motor Show

Tengu1969
16 april 2006 · 1 396 Inlägg

Var det ingen som tyckte att den var snygg?
Jag tyckte att den såg riktigt bra ut.

Motorer till salu, se www.garaget.org/NiclasT
PERFORMANCE by EM
16 april 2006 · 198 Inlägg

chrizz skrev:
Jag måste säga att mässan har varit bättre förut. Den kändes slarvigt ihopslängd, trång, tråkigt belyst och för dyr i inträde. Det är åtminstone min personliga åsikt.

Stockholms bilsalong var underbar i jämförelse, men det kanske inte ska jämföras ändå med tanke på vilka pengar och parter som är inblandade där.

Bilder från mässan finns att se under "evenemang" här på Garaget.org, eller via länken nedan.

Enjoy.

Performance & Custom Motor Show

Håller mig dig fullständigt,mycket bättre förra året.

PERFORMANCE by E.M
utför alla typer utav plåtjobb,lackeringsjobb+plastreparationer
NU ÄVEN ALLA TYPER UTAV ROSTSKYDSBEHANDLIGAR
SWEDEN
Lindgren_
16 april 2006 · 2 644 Inlägg

NiclasT skrev:
Var det ingen som tyckte att den var snygg?
Jag tyckte att den såg riktigt bra ut.

Jag tyckte den va riktigt niice fick min röst !

Johan Lindgren
chrizz Administratör
17 april 2006 · 11 783 Inlägg

Det finns ännu fler bilder från mässan nu. Det kommer en "kamera" till senare under dagen.

Tack till er som skickar in!

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
villon
17 april 2006 · 684 Inlägg

Fan vad alla klagar.. det är väll bra att det finns mässor och sen om man slänger ut 490 spänn som jag hörde ngn gjort på parkering och biljett köp får man fan skylla sig själv, för det första känns lönt o förköpa sina biljetter för extra pengar stå i lite kö o köp dem där, o sen betala 50 spänn i parkering får man osså skylla sig själv, där vi stått alla tre år jag varigt där är precis vid Hv71:s hemma arena inte långt från mässan typ 70 meter.. o där finns ingen jävla parkeringsbetalning som hälst, o sen mässan kunde vatt bätre men den var bra kunde vatt lite mera stämning bara i A.hallen och sen viist jag förstår de som var besvikna som var där på påskafton (inte jag jag var där på söndagen) att de flyttat ut alla bilar men man får jhu ta reda på lite saker och man borde jhu fatta att ngt annat e på gång om inga bilar är där inne då (a hallen elelr var det var) Mässan var bra, kunde vatt bättre många fina bilar och sen ska det finnas över stylade bilar med men självklart vanliga "körbara" bilar med.. Allt för mig!! HaTT!

T-gul i hjärtat, T-röd i blodet, volvo for life
drömmaren Corrado Club Sweden
17 april 2006 · 73 Inlägg

Lite väl många fulla raggare också..tyvärr

Rohdin
17 april 2006 ·

Carlzon skrev:

Rohdin skrev:
Håller med Skytrax att bilar som inte går att använda på den allmäna gatan är inte av intresse att kolla på överhuvudtaget...så onödigt bara.....och som Kruz_power säger så saknar man den mörka hallen

Tycker ju att man får lägga pengar på vad man vill..

skiter i vad dom lägger pengarna på men jag tkr det är ganska tråkigt...

Burken Utanlem
17 april 2006 · 895 Inlägg

Ena skrev:
Men vem åker till Elmia och köper SOCKAR???

jag köpte en plånbok iaf wink

Ford Galaxie 500 XL "460" (1964)
PETROLHEAD
18 april 2006 · 309 Inlägg

Jag va där på lördan o de va så mycke folk o tror de blir mer ästa år så de blir nog inga mer besök där...

Ulli
24 april 2006 · 2 Inlägg

SKytrax skrev:

Pontus81 skrev:
Måste nog oxå hålla med lite. Får nog tänka över att åka nästa år. Visst finns d många snygga bilar men det finns ju minst lika mycket snyggt utanför även inte lika påkostade.
Och så denna Mr Fun...Första å andra bilen kunde ja leva med. Fanns faktiskt riktigt schyssta saker på dom. Men i år va i h*l*e*e tänkte han på? Underbar bil..Men alla dessa skärmar o skit!! På front o dörrar o ja herregud..Dom som titta lite längre åt andra sidan såg en MYCKET vackrare bil enligt min mening! PerAero hade verkligen lyckats! Han fick min röst iaf smile

MVH

Jag håller med dig , förstår inte varför man vill bygga bilar som man inte ens kan använda ..
så jäkla tråkigt å se sånt så .. /

Jag blir så irriterad på folk som tror att dom vet så himla mycket om alla andra... vad vet du om att han inte använder bilen!?! Det gör han, han kör med den till alla träffar, precis som alla andra som kör med sina "vanliga" bilar...
Jag vet att David har lagt ner enormt mycket tid på detta bygget och jag tycker han har lyckats! Tycker den är riktigt fin... smile

Lindgren_
24 april 2006 · 2 644 Inlägg

Jag håller me Ulli helt och hållet ja har me hört att han kör me den.. och dom som inte vet nått om de behöver ju inte säga nått så..

Johan Lindgren
MilleN
25 april 2006 · 9 108 Inlägg

Värst vad folk klagar.. Fattar inte varför ni vill ha kvar mörka hallen, man såg ju inte ens bilarna! Och vaddå flyttat ut bilar? Det var en 'extra' utställning på lördagen utanför bara.. Visst är det synd att dom höjt priset men så är det överallt ju.. Hade jag behövt betala hade jag inte klagat, för det var en sjukt rolig mässa.

Sedan klagas det på att bilarna höll sämre klass än föregående år, men det beror antagligen på att man blivit van vid att se värstingbyggen! I b-hallen stod det så sjukt många grymma byggen så man blev nästan lite mätt på det. Den genomgående kvalitén har helt klart stigit något enormt på de 'stora grabbarnas' bilar!!

Sedan gillade jag inte heller Mr Funs bil riktigt..

Lindgren_
25 april 2006 · 2 644 Inlägg

MilleN skrev:
Värst vad folk klagar.. Fattar inte varför ni vill ha kvar mörka hallen, man såg ju inte ens bilarna! Och vaddå flyttat ut bilar? Det var en 'extra' utställning på lördagen utanför bara.. Visst är det synd att dom höjt priset men så är det överallt ju.. Hade jag behövt betala hade jag inte klagat, för det var en sjukt rolig mässa.

Sedan klagas det på att bilarna höll sämre klass än föregående år, men det beror antagligen på att man blivit van vid att se värstingbyggen! I b-hallen stod det så sjukt många grymma byggen så man blev nästan lite mätt på det. Den genomgående kvalitén har helt klart stigit något enormt på de 'stora grabbarnas' bilar!!

Sedan gillade jag inte heller Mr Funs bil riktigt..

jag skulle nog kunna betala 500 för att komma in ja tyckte de va riktigt rolig mässa..

Johan Lindgren
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang