5541
Sök

Dubbel din i 855

45 Inlägg
9 september 2008
Trådstartare
#1
Har sökt men hittar inte det jag söker.

Är det någon som vet om det går montera en dubbel din spelare utan ingrepp i min 855'a?
Har du bilder som du kan länka är det ett plus!

Försöker iaf
12 819 Inlägg
9 september 2008
#2
Erikzon skrev:
Har sökt men hittar inte det jag söker.

Är det någon som vet om det går montera en dubbel din spelare utan ingrepp i min 855'a?
Har du bilder som du kan länka är det ett plus!

Det är inga problem. bara ut med den gamla, och in med den nya.

(för du har väl dendär stooora spelaren nu?)
http://www.blocket.se/vi/18038145.htm?ca=1_10_s kolla sista  bilden.

Mvh Tommy
Senast redigerat av te_wik (9 september 2008)

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!

45 Inlägg
9 september 2008
Trådstartare
#3
te_wik skrev:
Det är inga problem. bara ut med den gamla, och in med den nya.

(för du har väl dendär stooora spelaren nu?)
http://www.blocket.se/vi/18038145.htm?ca=1_10_s kolla sista  bilden.

Mvh Tommy

Okej, låter bra smile

Nae har en vanlig enkel din spelare nu men tänker byta upp mig till en med usb,bluetooth och sånna finesser. Har nämligen beställt en pioneer fh-p80bt

Försöker iaf
12 819 Inlägg
9 september 2008
#4
Erikzon skrev:
te_wik skrev:
Det är inga problem. bara ut med den gamla, och in med den nya.

(för du har väl dendär stooora spelaren nu?)
http://www.blocket.se/vi/18038145.htm?ca=1_10_s kolla sista  bilden.

Mvh Tommy

Okej, låter bra smile

Nae har en vanlig enkel din spelare nu men tänker byta upp mig till en med usb,bluetooth och sånna finesser. Har nämligen beställt en pioneer fh-p80bt

har du en vanlig enkel DIN så vet jag inte hur det ser ut, har bara sett 850 med dubbel DIN.

Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!

45 Inlägg
10 september 2008
Trådstartare
#5
te_wik skrev:
Erikzon skrev:
te_wik skrev:
Det är inga problem. bara ut med den gamla, och in med den nya.

(för du har väl dendär stooora spelaren nu?)
http://www.blocket.se/vi/18038145.htm?ca=1_10_s kolla sista  bilden.

Mvh Tommy

Okej, låter bra smile

Nae har en vanlig enkel din spelare nu men tänker byta upp mig till en med usb,bluetooth och sånna finesser. Har nämligen beställt en pioneer fh-p80bt

har du en vanlig enkel DIN så vet jag inte hur det ser ut, har bara sett 850 med dubbel DIN.

Mvh Tommy

Jag antar att det suttit en dubbeldin där tidigare eftersom det är volvo orginal kontakter bakom stereon, inte iso. Sedan har tidigare ägare bara klippt och gjort massa konstigt för att då det att fungera och låta. Kommer göra om allt när jag får nya stereon.

4 824 Inlägg
10 september 2008
#6
Erikzon skrev:
te_wik skrev:
Erikzon skrev:
Okej, låter bra smile

Nae har en vanlig enkel din spelare nu men tänker byta upp mig till en med usb,bluetooth och sånna finesser. Har nämligen beställt en pioneer fh-p80bt

har du en vanlig enkel DIN så vet jag inte hur det ser ut, har bara sett 850 med dubbel DIN.

Mvh Tommy

Jag antar att det suttit en dubbeldin där tidigare eftersom det är volvo orginal kontakter bakom stereon, inte iso. Sedan har tidigare ägare bara klippt och gjort massa konstigt för att då det att fungera och låta. Kommer göra om allt när jag får nya stereon.

Det är dubbel din uttag från början bara det att när man sätter i en enkel din så sätter man dit ett fack under stereon annars är allt precis samma.

Mvh Christian
kör du före så väntar jag där framme.


Sök