Nervproblem i armen/handen

stollen Blev inte som jag borde blivit
11 september 2008 · 418 Inlägg

Mr_EmCom skrev:

stollen skrev:
Råkade ut för samma sak för några månader sen. Armen kändes helskum. Var bortdomnad och det stack i handen precis som om den hade "somnat", men det försvann efter 4-5 dagar.
Sånt som händer lite då och då sa dem bara.

Jaha. För hon som stack började (mycket opriffsigt att skylla ifrån sig på mig), hon sa att jag kanske inte ättit ordentligt eller sovit dålig.
Tiilsaken hör att jag har inte direckt små vener, de är väldigt ytliga och många där påpekar hur lättstucken jag är.

Var säkert bara hon som klantade sig då.

Var nog hon som klanta sig ja. Hon som stack mig tog på sig det direkt och sa att det var hon som gjorde fel. men som sagt blir inte armen bättre efter några dagar iaf, så är det nog bäst att kolla upp det. Så sa hon iaf till mig.

Man vet att en bil har använts på rätt sätt när bromspedalen rostat fast.
vild
11 september 2008 · 208 Inlägg

lätt jag givit blod om jag inte ätit ppiller, något så enkelt och problemfritt som kan rädda någons liv... Jag hade varit en stolt blodgivare, hoppas att kunna bli en dag också big_smile

Du kanske inte får kompensation för sticket, men de lär ju betala läkarbesöken som kom pga sticket iaf!

If you can't convince them, confuse them!
Smajly
11 september 2008 · 3 059 Inlägg

Mr_EmCom skrev:
Hejsan jag var och lämnade blodplasma idag, som jag gör en gång varannna vecka, men idag hände nått ovanligt...

När dom skulle sticka mig blev nått fel, Hon sa att hon repade upp "innerväggen" av venen så jag fick en liten blödning inne i armen, det känndes lite obehaligt men jag sa att det inte var nån fara, så de stack i andra amen istället.

Men imot slutet, ca 750lm plasma senare, börjar det kännas kosntigt i armen som det blev fel på. Lite bortdomand och skumm känsla i hela armen, men det märkligaste är att det känns som nån trycker med ett finger precis i mitten av handflatan på mig.

Dom skickade mig till en doktor som hette Muahmmeht och jag fattade inte ett ord av vad han sa..
Typ kom tillbaka om det inte försvinner
Vad tror ni? vad ska jag göra?

Får man en sån doktor som man inte fattar ett dugg av måste man ju ha rätt att kräva en annan.

Mr_EmCom Med.lem
11 september 2008 · 3 759 Inlägg

Smajly skrev:

Mr_EmCom skrev:
Hejsan jag var och lämnade blodplasma idag, som jag gör en gång varannna vecka, men idag hände nått ovanligt...

När dom skulle sticka mig blev nått fel, Hon sa att hon repade upp "innerväggen" av venen så jag fick en liten blödning inne i armen, det känndes lite obehaligt men jag sa att det inte var nån fara, så de stack i andra amen istället.

Men imot slutet, ca 750lm plasma senare, börjar det kännas kosntigt i armen som det blev fel på. Lite bortdomand och skumm känsla i hela armen, men det märkligaste är att det känns som nån trycker med ett finger precis i mitten av handflatan på mig.

Dom skickade mig till en doktor som hette Muahmmeht och jag fattade inte ett ord av vad han sa..
Typ kom tillbaka om det inte försvinner
Vad tror ni? vad ska jag göra?

Får man en sån doktor som man inte fattar ett dugg av måste man ju ha rätt att kräva en annan.

Men de känns lite fel å ba.
Ne han duger inte, ge mig en annan!

Satt där med Svetlana från Polen som varken kunde svenska eller engleska, sen kommer mohammad som inte kan nått av det. Suck..

200 på bakhjulen är mer än 400 på forumet!
BMW e24 635csi M-technic "The Great white shark" (1983)
camaro67 Meister
11 september 2008 · 6 763 Inlägg

Är de inte bättre att du letar på ett jobb istället för att hållas med de där? Finns de ingen gammal möglig pizzeria du kan jobba på? Fast just de du klarar inte den språken så på bra tongue

Chevrolet Camaro "LS2-T56" (1967)
Nissan 200sx S14a "LS2" (1999)
Mr_EmCom Med.lem
12 september 2008 · 3 759 Inlägg

camaro67 skrev:
Är de inte bättre att du letar på ett jobb istället för att hållas med de där? Finns de ingen gammal möglig pizzeria du kan jobba på? Fast just de du klarar inte den språken så på bra tongue

HA ha ha....

200 på bakhjulen är mer än 400 på forumet!
BMW e24 635csi M-technic "The Great white shark" (1983)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang