2856
Sök

billig hotell i gbg? nån som vet?

539 Inlägg
12 september 2008
Trådstartare
hej smile

någon som vet nån billigt, typ 3 stjärnor hotell i centrala göteborg? ett krav är att den är nära till avenyn bara.

var i köpenhamn förra helgen och då hittade vi en hotell (3 stjärnor) mitt i stan, fick betala 1000sek för en dubbelrum och då var frukost också med. Var skitnöjd! Nån som känner till nåt liknande i gbg?

tack på förhand smile

539 Inlägg
12 september 2008
Trådstartare
visst går det googla men jag tänkte om nån har erfarenhet och kunde tipsa en bra ställe? smile

Diamond
540 Inlägg
12 september 2008
antingen formula 1 hotell.  lr så tar du ibishotell --  sen finns det säkert andra med.. men det är dem jag vet..

I'm Rick James Bitch!

Öhh
272 Inlägg
12 september 2008
I somras åkte jag och tre polare ner till Gbg och då fixade vi 2st dubbelrum för 3k på Gothia Towers inkl. frukost och Göteborgspasset 72h.

Det tog 5-10 min att gå till avenyn och skulle man inte orka det så gick det spårvagnar varje kvart utanför hotellet.

Rekommenderas! smile

Legitimerad Hårdrockare
325 Inlägg
12 september 2008
City Hotell i göteborg ligger på en parallellgata till avenyn och är skitbilligt.

Var som folk får man höra jämt. Varför?? Folk är det mest korkade som finns...

född blåvit
624 Inlägg
14 september 2008
applehotel.se ligger bra till utanför city och hade iaf förr alltid bra priser, 3 minuter att gå till systemet med tongue

712 Inlägg
14 september 2008
Almen_88 skrev:
I somras åkte jag och tre polare ner till Gbg och då fixade vi 2st dubbelrum för 3k på Gothia Towers inkl. frukost och Göteborgspasset 72h.

Det tog 5-10 min att gå till avenyn och skulle man inte orka det så gick det spårvagnar varje kvart utanför hotellet.

Rekommenderas! smile

Ska bo på Gothia nästa vecka oxå.. det är alltså inte så långt till avenyn..? Spårvagn vet i fan om vi vågar åka.. vet man ju inte vart man hamnar tongue

Ska det inte finnas ngt 5våningars shoppingcenter i närheten oxå..? Nordstan?

1 661 Inlägg
14 september 2008
Bodde på nån Ibisbåt i hamnen för ett tag sedan. Dubbelrum med dusch kostade runt 800:- med frukost.
Kan vatt 5-10min till Avenyn
Senast redigerat av Hardjim (14 september 2008)

344 Inlägg
14 september 2008
T16_AeRo skrev:
Almen_88 skrev:

Rekommenderas! smile

Ska bo på Gothia nästa vecka oxå.. det är alltså inte så långt till avenyn..? Spårvagn vet i fan om vi vågar åka.. vet man ju inte vart man hamnar tongue

Jo, men de e inte riktigt 5 våningar big_smile det är snarare 3 :p fast beror ju på om du räknar P-huset, det e 8 våningar big_smile

712 Inlägg
14 september 2008
Laud skrev:
T16_AeRo skrev:
Almen_88 skrev:

Rekommenderas! smile

Jo, men de e inte riktigt 5 våningar big_smile det är snarare 3 :p fast beror ju på om du räknar P-huset, det e 8 våningar big_smile

Ok.. hakar på tråden lite.. Tips på hur man kan fördriva tiden där nere..?
Ska vara där hela veckan och känns lite dumt att bara sitta på hotellet o glo.. Liseberg är ju som bekant stängt under vardagarna så.
Inge ut o supa o så, för jag måste häva mig upp kl 6 varje morgon hmm

Administratör
11 968 Inlägg
14 september 2008
Garic skrev:
hej smile

någon som vet nån billigt, typ 3 stjärnor hotell i centrala göteborg? ett krav är att den är nära till avenyn bara.

var i köpenhamn förra helgen och då hittade vi en hotell (3 stjärnor) mitt i stan, fick betala 1000sek för en dubbelrum och då var frukost också med. Var skitnöjd! Nån som känner till nåt liknande i gbg?

tack på förhand smile

www.booking.com, välj svenska som språk. Jag har använt det flera gånger och det funkar kanon.

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

874 Inlägg
14 september 2008
T16_AeRo skrev:
Laud skrev:
T16_AeRo skrev:

Ok.. hakar på tråden lite.. Tips på hur man kan fördriva tiden där nere..?
Ska vara där hela veckan och känns lite dumt att bara sitta på hotellet o glo.. Liseberg är ju som bekant stängt under vardagarna så.
Inge ut o supa o så, för jag måste häva mig upp kl 6 varje morgon hmm

Det finns mängder av museer i stan Sjöfarts museet är intressant t.ex, Ta en tur i slottskogen härligt att bara promenera där om man inte har nåt för sig och vädret tillåter, åk på sightseeing med spårvagn njut av gbgs vackra förorter tongue , shoppa i Nordstan, gå på bio Botaniska trägården, universeum. Strosa i stan kolla på människor. Finns massa å göra om man vill tongue

- I came to wreck everything and ruin your life …. God sent me -
- www.gbrt.se -
- TRANCE4LIFE-

1 963 Inlägg
14 september 2008
Avalon har ju ett nytt hotell precis jämte saluhallen i gbg smile Vet inte om de finns billiga rum där dock så du får ringa och fråga. Mer centralt kommer du nog inte iaf!

Men are not born - Men are made

Sök