14 september 2008
Trådstartare
Hej jag har en honda civic type r 2002...jag tänkte byta radio sargen,men stött på ett problem..
Jag har tagit bort allt som man ska,men jag kan inte ta bort den helt eftersom dom tre reglagen sitter
kvar på den och det e så lite plats att jag inte ser något bakom..med dom tre reglagen menar jag fläkt,
hastighet och alternativ luft...Det e säkert en skit sak men jag vill inte ta sönder något...
Tacksam för svar...